مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


در‌حالتی که نگاه عمیق تری به مقاله ها آموزشی seo بیاندازیم، می بینیم که شیوه های گوناگون پیوند سازی، بهترین سئو کار  تکنیکال و ساخت محتوا و خلاصه بیشتر seo ها، صرفا در سرویس یک غرض تعالی در seo می‌باشند:

کسب رضایت مخاطب از بازدید صفحه ها وبسایت شما

همین غرض والای گوگل سبب می‌شود مخاطب خیر فقط در پروسه کاوش به جواب پرسش خویش رسد، بلکه احساس خیر و خوبی هم از این فعالیت خویش داشته باشد. این شم درونی مثبت به عبارتی چیزی میباشد که ما با اسم تجربه کاربری (User Experience) خوب از آن خاطر می کنیم.

ولی شاید جذاب باشد که بدانید این فرایند دوست داشتنی کاوش در گوگل مدام تا این حد بر مخاطب متمرکز نبود. در حالتی که بازه را یه خرده به عقب برگردانیم می‌فهمیم که seo در قبلی یک معنی تک بعدی داشت؛ یعنی فقط کافی بود صفحه ها وبسایت خویش را با یک واژه کلیدی مقصود قرار میدادید و استارت به ساخت و ساز محتوا میکردید. در‌این‌صورت‌ فقط مقداری ادویه مقطع موردنیاز بود تا مقام در برگه حاصل تضمین گردیده باشد.

البته یک جرقه گسترده در ذهن گوگل مورد نیاز بود تا ماموریت گوگل به سمت استفاده کننده متمایل خواهد شد. در‌این دوران بود که گوگل با معرفی الگوریتم ها و به‌روزرسانی های متمرکز بر تجربه کاربری، وارد بعدازظهر جدیدی از جستجوی اینترنتی خواهد شد. عصری که تکنیک های کلاه سیاه محاکمه شد و جایش را seo کلاه سپید

بهینه سازی کلاه سپید، 6 مرحله برای آشتی بلندمدت با گوگل - آکادمی وبسیما
با یادگیری تکنیک های seo کلاه سپید مدام و تمامی جا دوست گوگل بمانید. درین محرمانه مقاله‌ها مفاهیم white hat بهینه سازی را با نمونه های حقیقی و روزانه فراگیری دادیم
 گرفت. در این مکان یک رخداد خوب زمین خورد:
مقصود گوگل و مدیران تارنما یکی‌از شد و این دو برای کسب رضایت استفاده کننده سعی میکردند
این یک کدام از شدن غرض گوگل و استفاده کننده موضوع را برای یک تغییر تحول وسیع مهیا کرد!


در‌صورتی‌که مجال کافی برای مطالعه نوشته‌ی‌علمی را ندارید توصیه می‌کنیم با مشاهده ویدئوی تحت همه مفاهیم مربوط به تجربه کاربری و تاثیر آن بر بهینه سازی را در 5 دقیقه مرور نمائید. وسعت این کلیپ در حدود 60 مگابایت میباشد.

ورود گوگل به بعد از ظهر تازه؛ تجربه کاربری صحبت اولیه (و پایان) را می زند
اعتنا بیشتر گوگل به شم مخاطب از کاوش منجر شد تا فاکتورهای تجربه کاربری (UX)، رسما وارد سازوکار seo خواهد شد تا هم یوزرها تجربه نیکی از کاوش در وب داشته باشند و هم مدیران وب سایت با دقت به ux، اعتبار بیشتری نزد گوگل به دست بیاورند.

John Mueller، یک کدام از شناخته گردیده ترین مهندسان گوگل مدام در هنگ اوت های تخصصی خویش بارها بر ساخت شایسته ترین تجربه برای جستجوکننده تاکید داشته:

“در کنار اعتنا به گایدلاین های گوگل، به تجربه کاربری اهمیت بیشتری بدید. در قسمت Webmaster Quality Guidelines میتونید بخش اعظمی از پیشنهاد های قانونی گوگل در رابطه ساخت محتوای کیفیت عالی را مشاهده کنید. ولی در عین اعتنا به مورد ها بیان شده در‌این شیت، تمرکز خویش را بر روی ساخت‌و‌ساز سایتی بگذارید که مقصود آن تجربه کاربری خوب برای استفاده کننده میباشد.”

در صورتی این نوار را با سرعت پیش ببریم، می‌بینیم که تمامی مدیران وب سایت، متخصصان seo و ایجاد کنندگان محتوا می‌دانند تجربه کاربری در آینده کلام اولیه را در بهینه سازی می‌زند؛ البته زمینه اساسی خیس آن میباشد که‌این اشخاص نمیدانند چطور بایستی فاکتورهای UX را در وب سایت خویش ارزیابی، نظارت و بهبود دهند. 

این نوشته‌ی علمی جایی میباشد که شما به شعور صحت از اهمیت تجربه کاربری در seo 2019 می سید. از این قبل، قصد داریم با معرفی بدون نقص ابزار Lighthouse گوگل، معنی تجربه کاربری در seo را به کلی عوض کنیم تا نشانه سوال ها وسیع شما در این زمینه را به جواب های کاربردی و مفیدی تبدیل کنیم.


الگوریتم رنک برین؛ او‌لین و گسترده ترین گام گوگل به نفع استفاده کننده
با اینکه محوریت این نوشته‌ی‌علمی درباره ی تجربه کاربری میباشد، اما از آن جایی که الگوریتم رنک برین به گونه ای شالوده و پایه ux در بهینه سازی میباشد، می خواهیم مقداری در باب تغییراتی که‌این الگوریتم بر حاصل کاوش بخشید سخن کنیم. این الگوریتم هوشمند بعداز محتوا و لینک و پیوند، تحت عنوان سومی واحد سنجش مهم گوگل برای سکو دهی به وب سایت ها محسوب می‌شود.

رنک‌برین فناوری جدیدی بر مبنا هوش تصنعی (AI) میباشد که با استعمال از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Leaing پباده سازی گردیده. یادگیری ماشین نیز به‌این معناست که یک کامپیوتر بجای فراگیری بوسیله بشر و یا این که استعمال از اپلیکیشن‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش طرز کارکرد چیزی را حافظه بگیرد.

موردی که‌این الگوریتم را خیلی خاص میکند، به کار گیری گوگل از سیگنال های تجربه کاربری (UX Signals) مثل برهه زمانی حضور استفاده کننده در تارنما، نرخ کلیک و بانس ریت، برای سنجش تجربه کاربری میباشد. این الگوریتم به صورت معمولی به ما می‌گوید هرچه استفاده کننده رغبت بیشتری برای بازدید و نگاه کردن به قسمت های متفاوت تارنما داشته باشد، از نظر گوگل، مستحق منزلت بالاتری هم می‌باشد.

سفارش می کنیم برای اینکه به صورت ظریف با دستاوردهای پهناور هوش تصنعی گوگل و نقش آن در کاوش آشنا گردید، نوشته ی علمی وبسیما آکادمی در موردالگوریتم رنک برین را از دست ندهید.

پیروی گوگل از تجربه کاربری؛ مهم‌ترین نماد اهمیت UX در seo
در‌حالتی که مقاله ها به‌روز بهینه سازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که حتی خویش گوگل هم به در جستجوی اینرتنتی خویش به تجربه کاربری اعتنا ویژه ای داشته. می پرسید چطور؟ پاره ای گذشته خیس صرفا غرض موتور جستجوی گوگل این بود که محتوای جانور در فضای اینترنت را به طوری طبقه بندی نماید که شایسته ترین محتوا، در سریع ترین دوران ممکن به استفاده کننده رسد.

اما حال گوگل فقط وظیفه دسته بندی داده ها اینترنت را بر عهده ندارد بلکه خودش هم در ساخت محتوا مایحتاج مخاطب وارداتی. از جمله فقط کافی میباشد اسم یک انسان دارای اسم و رسم فرنگی را کاوش نمائید تا گوگل فارغ از اینکه مورد نیاز باشد وارد سایتی گردید، مهم‌ترین داده ها را در فرمتی خوشگل و دم دست در دست شما بگذارد.

قبلی از این، Rich Snippet بخشی از جستجوی گوگل میباشد که صرفا با غرض بهبود تجربه کاربری به گوگل اضافه شده‌است. یعنی شما می توانید در کوتاه ترین دوران ممکن به پاسخ سوالهای خویش برسید. اما این امکان ها فعلا صرفا در لهجه انگلیسی وجود دارا‌هستند البته اضافه شدن آنان می‌تواند برهان محکمی برای پیروی گوگل از کاربردهای تجربه کاربری در جستجوی اینترنتی باشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 20:36


بعداز عکس العمل پنگوئن گوگل با تکنیک های seo طراحان وب سایت ها می بایست برای سئو در مشهد  تجزیه و محاسبه بک پیوند وبسایت اهمیت فراوانی قائل شوند. در‌این نوشتار با ارائه نمونه های کاربردی یک طرح لینک و پیوند سازی پیروز را تشریح کرده ایم.
امروزه مدیر بک پیوند ها (Backlink) اهمیت بخش اعظمی پیدا نموده است.
 
بعداز ظهور پنگوئن گوگل و عکس العمل خاص این الگوریتم با تکنیک های متفاوت seo، وبمسترها می بایست برای بک لینک و پیوند های وبسایت خویش اهمیت فراوانی قائل شوند و از آن سو، تجزیه و ارزیابی این عنصرها را از دست ندهند.
 
درین نوشتار قصد دارم به‌این قضیه بپردازم و با ارائه نمونه های کاربردی، طرز کارایی یک طرح پیوند سازی (link building – پیوند بیلدینگ) برنده را تشریح نمایم.
 
در هر طرح لینک و پیوند سازی، می اقتدار از «تجزیه و چک بک لینک و پیوند ها» تحت عنوان قسمت بنیادین طرح اسم موفقیت.
 
علاوه بر این، وبمسترها و توسعه و گسترش گران با استعمال از حاصل به دست آمده از تجزیه و نظارت بک پیوند های وبسایت قادرند داده ها ارزشمندی در امر تمام سعی وبسایت، سیاست های کلی لینک و پیوند بیلدینگ و کیفیت پیوند ها (link quality) به دست آورند.
 
موادتشکیل دهنده تجزیه و بررسی بک پیوند ها عبارتند از: www.ParsCms.com
تعداد تمام پیوند ها (Total number of links)
تعداد دامنه های یکتا (Number of unique domains)
پیوند های دامنه ای (Linking domains) در قیاس با مجموع لینک و پیوند ها
ترازو و دفعات به کارگیری از متن پیوندی (Anchor text)
پیوند های جدید وارده
کوشش ورقه
کیفیت لینک و پیوند (Link quality)
 
اهمیت زمینه
 
وقتی که به تجزیه و نظارت بک لینک و پیوند های وبسایت میپردازید (چه این وبسایت وابسته به خودتان باشد و چه م 
فراموش نکنید که با استعمال از ترفندهایی همانند SiteWide لینک و پیوند ها، دایرکتوری مقاله ها (Article Directories)، کامنت ها و غیره می شود به طور غیرطبیعی و اسپم وار تعداد پیوند ها را ارتقا اعطا کرد.

وابستگی به رقبای تان)، شما به تارنما هایی که به آن تارنما پیوند داده اند حیث می اندازید.
 
در ضمنً متوجه می‌شوید که آنان این عمل را به چه روش ای انجام داده اند و به کدام شیت لینک و پیوند داده اند.
 
از‌آن‌جا‌که ما با الگوریتم گوگل در جايگاه دهی به صفحه های اینترنتی (PageRank) شناخت داریم، می‌دانیم که سکو یک وبسایت در گوگل تا حد متعددی به «تارنما های لینک و پیوند دهنده به آن» بستگی دارااست (که‌این به عبارتی بک پیوند میباشد).
 
با این تفاصیل شما قبل از آن که بخواهید طرح پیوند سازی (link building – پیوند بیلدینگ) خویش را پیاده فرمائید، به ادراک شرایط فعلی بک پیوند وب سایت نیاز دارید.
 
برخی ابزارهای مطرح
 
درین خصوص، ابزار زیادی در وب وجود دارااست که میتواند به امداد شما بیاید؛ مثلا:
 
Majestic سئو
Open Site Explorer که کاری میباشد از Moz
Raven Tools
Ahrefs
سئو SpyGlass
Cognitive بهینه سازی
 
ابزارهای فوق الذکر جملگی خوب و مطلوب می باشند.
 
اینجانب پیشنهاد می‌کنم برای کسب داده ها بیشتر و با جزییات بیشتر، از دو یا این که تعدادی ابزار با هم به کار گیری نمایید.
 
اینجانب خودم از Open Site Explorer و MajesticSEO به کار گیری میکنم و در‌این نوشتار نیز نمونه ها و اسکرین شات های متعددی از این دو نرم افزار آورده ام.
 
آغاز به فعالیت
 
برای آغاز کافی میباشد به سراغ هرکدام از این ابزارها که آن را مطلوب خیس میدانید بروید و نشانی وبسایت متبوع را در قاب مربوطه تایپ نمائید و کلید اینتر را بفشارید.
 
در‌پی، کاغذ ای پیش روی شما ظواهر می‌گردد که در آن، بک پیوند های تارنما متبوع تماما اما خلاصه وار ارائه گشته میباشد.
 
در صورتی این اولیه توشه میباشد که از چنین ابزار و متدی به کارگیری میکنید، 30 دقیقه الی 1 ساعت نخستین را به کلیک کردن بر قسمت های گوناگون نرم‌افزار و آشنا شدن با زبانه ها (Tab)، نمودارها، فیلترها و دیگر اجزاء آن سپری نمائید.
 
در اصلً صاحب و مالک نظران معتقدند برای فهم و شعور اطلاعاتی که یک ابزار به شما ارائه می نماید، شل بودن با آن ابزار و یا این که شادی بخش بودن فعالیت با آن فاکتور بسیار مهمی به حساب آورده می شود.
 
در عمل با این ابزار تحلیلگر، اولی چیزی که بایستی به سراغ آن بروید «تعداد مجموع لینک و پیوند ها» میباشد.
 
1. تعداد تمام لینک و پیوند ها
 
در Open Site Explorer:


 

بعداز درج URL آیتم نظرتان، کاغذ ای که نصیب بالایی آن شبیه تصویر فوق میباشد، نمایش داده میشود.
 
فریم قرمز، عمل اینجانب میباشد.
 
در Majestic Site Explorer:
 

 
در اینجا نیز به دور نصیب متبوع، یک قاب قرمز کشیده ام.
 
یاد‌آوری: همان طور که در ابتدا مشاهده می‌کنید، میان تعداد لینک و پیوند های ارائه گردیده از سوی Open Site Explorer و MajesticSEO اختلاف متعددی وجود دارااست.
 
معمولاً MajesticSEO تعداد پیوند ها را بیشتر از Open Site Explorer گزارش می نماید ولی به ظاهرً درباره‌ی این تارنما به خصوص، محاسبه برخی موادتشکیل دهنده تبلیغاتی تحت عنوان پیوند، رقم پایانی را بسیار بالا برده میباشد.
 
درک کردن تعداد مجموع لینک و پیوند های یک تارنما، شیوه ابتدایی خیر و خوبی برای شعور ترازو رقابتی بودن آن وب سایت به حساب آورده می شود.
 
با این درحال حاضر فراموش نکنید که با استعمال از ترفندهایی همانند SiteWide پیوند ها، دایرکتوری مقاله‌ها (Article Directories)، کامنت ها و غیره می شود به طور غیرطبیعی و اسپم وار تعداد لینک و پیوند ها را ارتقا اعطا کرد.
 
به این ترتیب Total Links را نباید الزاماً هم معنی با غالب بودن لینک و پیوند بیلدینگ وبسایت و یا این که سکو بالای آن در فضای اینترنت دانست.
 
2. تعداد دامنه های یکتا
 

 

 

 
اساساً دامنه های یکتا (Unique Domains) در قیاس با «تعداد پیوند ها»، ترازو بهتر و معتبرتری به حساب آورده می شود، چون تعداد لینک و پیوند های زیاد از یک دامنه، معمولاً قیمت مجموع تیم را ذیل میاورد.
 
ولی عامل ها دیگری همانند معیار رابطه تارنما (site relevance)، کیفیت، متن پیوندی (anchor text)، محل قرار به دست آوردن لینک و پیوند ها (link placement) و غیره نیز درین داستان به طور کاملً دخیل و تاثیرگذار میباشد.
 
3. لینک و پیوند های دامنه ای  در قیاس با تمام لینک و پیوند ها
 
انتخاب حالت پیوند های دامنه ای (Linking domains) و مقایسه آن‌ها با تمام لینک و پیوند ها، عمل معمولی ای میباشد و از روش مقایسه دو شماره ای که ابزار به ما میدهد، قابلیت پذیر میباشد.
 
در شرایطی‌که شما راجع به لینک و پیوند های دامنه ای با هزاران پیوند مواجه می‌باشید، بدانید که‌این فرمان قادر است درفش قرمز‌رنگ الگوریتم گوگل را بالا پیروز شود، چون از چنین طریق ای، بوی غیرطبیعی بودن و حتی تقلب به مشام می‌رسد.
 
در اصلً – برخلاف آنچه که در بدو فرمان به لحاظ میرسد - گرد آوردن تعداد متعددی لینک و پیوند از یک دامنه، قیمت فعالیت را زیر میاورد.
 
بهتر میباشد تعداد پیوند های دامنه ای نسبت و درصدی از تمام لینک و پیوند ها باشد.
 
یک تکنیک مزورانه SiteWide میتواند به انباشتگی پیوند های دامنه ای باعث گردد و این درصد را بالا پیروز شود.
 
4. معیار و دفعات به کار گیری از متن پیوندی
 
در Open Site Explorer ما بر این قسمت کلیک می‌کنیم:

 


این زبانه نشان دهنده لیستی از متن های پیوندی میباشد.
 
همینطور تعداد دامنه های لینک و پیوند گردیده - که از یک متن پیوندی خاص استعمال کرده اند - و نیز تعداد تمام لینک و پیوند های مرتبط با آن متن پیوندی را نیز نشان میدهد.
 

 

در Majestic داریم:

 


Majestic علاوه بر این، لیستی از متن پیوندی مربوط به دامنه های پیوند گردیده و مجموع لینک و پیوند ها را در کنار برخی معیارهای دارای اعتبار در چنگ شما قرار میدهد.

 

با رفتن به قسمت summary، میتوانید نمودار (گراف) متن پیوندی را مشاهده کنید:

 
 
زمانی که به سراغ متن پیوندی می‌روید می بایست پیرو دو چیز باشید: کاربرد و دفعات به کار گیری.
 
با انجام جستجویی سریع در گوگل مبنی بر متن پیوندی متبوع، می‌توانید روش سعی تارنما را دریابید.
 
همانگونه که اشاره شد تعداد دفعات استعمال نیز در اینجا اصلی میباشد.
 
در شرایطی‌که چه در سال های اخیر اکثری از وبمسترها به استعمال از متن های پیوندی با عبارات کلیدی پرطرفدار (keyword rich anchor text) تحت عنوان «پیوند» روی آورده اند (از جملهً dog beds یا این که diesel generators) البته با ظهور پنگوئن 2.0 این مورد اهمیت مضاعفی یافته میباشد.
 
5. پیوند های نو وارده
 
در Open Site Explorer و Majestic با مفتوح کردن زبانه های مربوطه، پیوند های نو شناسایی گردیده ظواهر میشود:
 

 

 
داده ها هر دوی این زبانه ها، بر پایه ی جدیدترین یافته ها آراسته شده‌است.
 
Majestic همینطور گرافی ساخت می نماید که در آن میتوانید با‌گاز پیوند های ورودی را مبنی بر روز یا این که دیگر معیارهای وقتی مرور نمائید:
 

 
داده ها لینک و پیوند های نو به یک‌سری ادله دارای اهمیت میباشد:
 
شما میتوانید با مشاهده این پیوند های نو وارد، استراتژی های اخیر خویش را محک بزنید.
 
اینجانب با اطمینان می‌گویم که دیدن هزاران – و یا این که حتی صدها – پیوند جدیدی که در یک روز به وب سایت افزوده می گردد، میتواند شک وتردید و حتی نارضایتی گوگل را درپی داشته باشد، مگر این که وبسایت صاحبخانه به اندازی کافی وسیع یا این که شناخته گردیده باشد.
 
پیوند های جدید همینطور واحد سنجش خیر برای شناسایی تغییراتی میباشد که به تازگیً در درجه وب سایت به وقوع پیوسته میباشد.
در صورتی‌که چه معمولاً الگوریتم گوگل و حاصل برخاسته از آن، بیرون از در دست گرفتن ما قراردارد اما ما مدام می‌توانیم آنچه را که بر رمز تارنما خودمان یا این که رقبا میاید، مشاهده و حلاجی کنیم.
 
6. کارایی کاغذ
 
درین قسمت می‌توانیم نقص‌ لینک و پیوند ها در صفحه ها و این که کدام ورقه تارنما اکنون دارنده بیشترین تعداد لینک و پیوند میباشد، را مشاهده کنیم.
 
این دستور بسیار دارای اهمیت میباشد، چه میتواند به ادراک شرایط فعلی تارنما یاری شایان توجهی کند.
 
این مورد می تواند در رابطه صفحه ها ضعیف، صفحاتی که اینک تلاش خیر دارا‌هستند (و شاید برهان این قضیه)، و نیز این که سیاست لینک و پیوند بیلدینگ بایستی بر چه قسمت های بیشتر متمرکز گردد یا این که از تمرکز به چه مناطق بکاهد، توضیحاتی ارائه می کند.
 

 


با کلیک بر زبانه های پررنگ گردیده در دو تصویر فوق، لیستی از لینک و پیوند صفحه های برتر بر وبسایت – از مطرح ترین تا کوچک ترین – ظواهر می‌گردد.
 
معمولاً برگه مهم تارنما (home page) در موضع نخستین جای دارد.
 
7. کیفیت پیوند ها
 
تا شرایط کنونی ما مدت قابل توجهی را به کلیک کردن بر قسمت های متعدد اپلیکیشن تحلیلگر بک پیوند های تارنما و نیز غور در اطلاعاتی که‌این اپ به ما میدهد تخصیص داده ایم.
 
حقیقت آن میباشد که‌این داده ها هر چقدر هم که بی نقص باشد و جامع، مارا از جستجو دستی در پیوند ها غنی نمی نماید.
 
به هنگام ارزیابی کیفیت لینک و پیوند ها معمولاً نکات زیر به دیده می‌آید:
واحد سنجش رابطه (Relevance) دربرگیرنده وب سایت، شیت و لینک و پیوند.
درجه author/Page دامنه، اعتبار ورقه (Page Authority) و درجه شیت (Page Rank)
محل قرار به چنگ آوردن لینک و پیوند (link placement): طبیعی در قبال غیرطبیعی، آیا برای یوزرها اثر گذار میباشد؟
متن پیوندی
باورپذیری لینک و پیوند (Believability of the link).
 
خروجی به دست آوردن در اکسل
 
شما میتوانید مجموع اطلاعاتی را که از زبانه های گوناگون به دست آورده اید، در قالب پوشه CSV اکسل خروجی بگیرید.
 
این فعالیت ضروری میباشد چون در حالتی که بخواهید حاصل حاصله از چندین وبسایت را با هم مقایسه نمائید، یا این که وبسایت خودتان را با سایت حریف کنار هم بگذارید، به‌این داده ها مدون نیاز خواهید داشت.
 
در رابطه روش خروجی تصاحب کردن این داده ها، ادغام نمودن آنان در یک پوشه اکسل و حتی آنالیز مقایسه ای آن‌ها، مقاله ها آموزشی خیر و خوبی در وبسایت های گوناگون اینترنتی می قدرت یافت.
 
توده بندی
 
در حوزه انتخاب سیاست های سئوی تارنما و لینک و پیوند بیلدینگ، تجزیه و چک بک پیوند ها یکی‌از اولی و ضروری ترین مهارت هایی میباشد که بایستی بیاموزید.
 
برای تجزیه و آنالیز اول، می بایست نگاهی داشته باشید به:
1. تعداد تمام پیوند ها (Total number of links)
2. تعداد دامنه های یکتا (Number of unique domains)
3. لینک و پیوند های دامنه ای (Linking domains) در قیاس با تمام لینک و پیوند ها
4. ترازو و دفعات استعمال از متن پیوندی (Anchor text)
5. پیوند های نو وارده
6. تلاش کاغذ
7. کیفیت پیوند (Link quality)
 
در چک بک لینک و پیوند ها، زمان های متعددی پیش روی وبمسترها قرار میگیرد، چه آن ها میتوانند با این تکنیک به داده ها ذی ارزش دیگری نیز دست یابند، همانند:
کشف سیاست رقبا در حوزه لینک و پیوند بیلدینگ
کشف تلاش منابع برتر رقبا
کشف و استعمال مجال های مخفی در لینک و پیوند هایی که به تارنما شما وارداتی میباشد
به کار گیری از پیوند های برتر در حوزه کاری شما
متن های پیوندی بیشتراز حد باصرفه گردیده (Over-optimized)
شناسایی پیوند هایی که می بایست آن‌ها را حذف کرد
و غیره.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 20:24


بهینه سازی تکنیکال چه است؟ seo تکنیکال (technical بهینه سازی) یکی‌از فرایند اساسی بهینه سازی میباشد که بصورت به طور کامل منحصر روی seo ساختار فنی وبسایت تمرکز دارااست . بهترین سئو کار در واقعیت ،در صورتیکه مشکلی در بهینه سازی فنی شما وجود داشته باشد ، هیچ یک از تلاشهای شما در موضوع seo داخلی انتظاراتتان را برآورده نخواهد کرد .

درپی با فراگیری seo تکنیکال با ما هم پا باشید.

۱-دامنه خویش را معین نمائید

هنگام راه‌اندازی وبسایت یا این که وب لاگ تان بایستی دامنه موردنظرتان را مشخص و معلوم نمائید .یک سایت بطور پیش فرض با www یا این که سوای www در مقابل اسم دامنه قابل دسترسی میباشد . بعنوان نمونه در‌حالتی که دامنه شما seorooz.net باشد

میتوانید به وبسایت از روش  ) ) دسترسی داشته باشید .

این فرمان شاید برای یوزرها طبیعی باشد ، ولی موتورهای کاوش را یه خرده حیران می نماید چون از حیث آن‌ها این دو سایت به طور کامل منقطع می‌باشند .

به این ترتیب ممکن میباشد با خلل ایندکس شدن ، محتوای تکراری و درنتیجه حیف کردن جايگاه در حاصل کاوش روبرو گردید .

برای حل این ایراد می بایست دامنه موردنظر خویش را تهیه و تنظیم فرمایید و موتورهای کاوش را از گزینش خویش آگاه سازید .

 نشانی تارنما با www یا این که فارغ از www؟

یکی سوالهای متداول این میباشد که آیا در ادرس تارنما از www در دامنه خویش به کار گیری نمایند یا این که نه؟

درحقیقت ، هیچ تفاوتی چشمگیری نیست .این یک مسئله فردی میباشد . آنچه اهمیت داراست این میباشد که موتورهای کاوش را از گزینش خویش آگاه سازید و کوشش فرمایید مدام در حین قدمت وبسایت تان این نشانی را اثبات نگه دارید .

در‌صورتی‌که  به هر دلیلی ناچار به تغییر تحول ادرس دامنه خویش شدید ، می‌توانید از ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری فرمائید تا در بین فرمت های متعدد جابجا خواهد شد .ولی این طرز پیشنهاد نمی‌شود چون ریسک انتقال دامنه وجود داراست

 

۲-seo Robots .txt

Robots.txt یک پوشه متنی میباشد که در فهرست مهم سایت تان جای دارد . با یاری آن و درج امرها زیر اینترنت می‌اقتدار شغل های مختلفی مثلا ساخت و ساز دسترسی یا این که محدودسازی ربات موتورهای کاوش را انجام اعطا کرد.

قالب این پوشه بسیار بی آلایش میباشد و دربیشتر مورد ها مایحتاج وجود ندارد تغییراتی در آن صورت پذیرد .

نکته حائض اهمیت این میباشد که مطمئن گردید قسمت مهمی از وب سایت تان از روش Robots.txt مسدود نشده باشد .

 

۳-ساختار URL خویش را سئو نمایید

در سئو ساختار URL وبسایت تان موردها ذیل را رعایت نمائید:

کوتاه بودن URL
خوانا بودن
به کار بستن از کاراکترهای مجاز (این کاراکترها مشتمل بر  اعداد ۹-۰ ، حروف A-Z ، a-z  و کاراکترهای خاص ! ، () ، * ، + ، – ، $ میگردند.)
به کار گیری نکردن از URL ها با محتوای یکسان
در شرایطی‌که از WordPress بعنوان CMS به کار گیری میکنید ، احتمالا متوجه گردیده اید هنگامیکه پست نو ساخت‌و‌ساز میکنید ، وردپرس تیتر شمارا می‌گیرد و URL را ساخت‌و‌ساز می نماید .بعنوان نمونه ، در شرایطی که تیتر شما “۱۰تکنیک برتر seo برای مبتدیان” باشد ، آدرسی که وردپرس ساخت‌و‌ساز می نماید این چنین خواهد بود :

 

این نشانی خیلی هم بد وجود ندارد البته قادر است کوتاهتر از این باشد تا از دید بهینه سازی هدفمنتر و راحت خیس به خیال سپرده گردد .

 

 

همانگونه که در رابطه تغییر و تحول دامنه توضیح دادیم ، در صورتی قصد دارید ساختار پیوند مستمر تان را تغییر و تحول دهید می‌توانید از ریدایرکت ۳۰۱ استعمال فرمایید .

 

۴-پیمایش و ساختارسایت

ساختار وب سایت یکی عامل ها اصلی در seo می‌باشد .بطور باور یوزرها می‌خواهند مقطع بیشتری در وبسایت توقف نمایند و چیزهایی که به دنبالش می‌باشند را سریعتر پیدا نمایند .از طرف دیگر موتورهای کاوش هم می بایست بتوانند سایت را ریلکس خیس فهم و شعور و فهرست بندی نمایند .

یک کدام از مطرح ترین اشتباهاتی که اینترنت مستران انجام می‌دهند این میباشد که در طی seo وب سایت شان پیمایش و ساختار وبسایت را نادیده می‌گیرند و در غایت به seo وبسایت شان زخم میزنند .

از جمله صفحه های آرشیو وبسایت شان را از یوزرها مخفی می نمایند و همه محتواها را در یک دسته قرار میدهند .

در پیشین تصور می‌شد صفحه ها آرشیو یا این که صفحه ها یکسری دسته ای میتوانند به بهینه سازی وبسایت لطمه بزنند ولی درحقیقت  این یک طرز بد در seo میباشد .

گوگل در طول محاسبه یک شیت خاص ، ساختار کلی یک وبسایت را در حیث می‌گیرد و این قضیه ای میباشد که نباید از آن غافل گردید .

اما صفحه ها دسته بندی شما بایستی با صرفه گردد .علاوه بر این ، همانگونه که در اعلامیه های گوگل آمده میباشد ، ساختار تعریف‌و‌تمجید گردیده به مدیران تارنما امداد می نماید تا محتوای اساسی یک تارنما را به گوگل تذکر نمایند .این مورد در مرتبه بندی بسیار موءثر میباشد .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 14:58


در دنیای مدرن دیجیتال مارکتینگ، حضور در کاغذ اولیه گوگل به منزله وصال به یک جزیره ثروت ارزشمندی میباشد که اشخاص متعددی قصد تصاحب آن را دارا هستند.در‌این در بین استخدام متخصص بهینه سازی ،شبیه تعیین فرماندهی میباشد که پیروزی شما در‌این پیکار را رهبری می نماید.براین اساس در گزینش کارشناس سئو در مشهد می بایست غایت توجه و آلرژی را به خرج دهید.

در‌این نوشته‌ی علمی قصد دارم تمجید دقیقی از کارشناس seo و مهارت های وی داشته باشم، عوارض استخدام متخصص بهینه سازی را شرح دهم تا براین اساس بتوانید با داده ها و نگرش کافی یک کارشناس بهینه سازی حرفه ای و با سابقه را گزینش نمائید.

استفاده متخصص بهینه سازی هم میتواند منجر پیروزی در کسب و کارتان خواهد شد و هم می‌تواند منجر جریمه وبسایت تان از طرف گوگل خواهد شد و کسب و کارتان را با خطاها بدون شوخی روبه رو سازد.

خلاصه ای از نوشته‌ی علمی در ویدئو …

نمایشگر کلیپ

00:00
02:47


 
متخصص seo که می باشد؟
متخصص seo به شخصی گفته می‌گردد که با علم خویش میتواند وبسایت ها را در سوی بهبود درجه در نتیجه ها موتورهای کاوش،سئو نماید. در واقع ،چنین شخصی دانسته که چه گونه با پیاده سازی برخی تکنیک ها و سئو درست تارنما تان، به رویش ترافیک آن و ارتقا درجه در حاصل کاوش یاری دهد.

 

مهارت های متخصص seo 
مهم‌ترین و مهم ترین مهار هایی که یک کارشناس seo بایستی داشته باشد، عبارتند از :

۱-با کدهای نرم افزار نویسی HTML یا این که CSS شناخت داشته باشد.

مطمئنا یک کارشناس seo لزومی ندارد مهارت اپ نویسی داشته باشد. البته داشتن فهم و شعور درست از کدهای HTML و CSS به وی یاری می نماید تا به طرز درست  مشکلات را شناسایی و وبسایت را seo نماید.

۲- به تحقیق لغت ها کلیدی مسلط باشد و بتواند آنان‌را ارزیابی نماید.

تحقیق و گزینش کلمه ها کلیدی یکی مهمترین مهارت هایی میباشد که یک متخصص seo دارااست.بعبارت دیگر متخصص بهینه سازی می بایست بتواند به امداد ابزارهای تحقیق لغت ها کلیدی، شایسته ترین کلمه ها را برای رویش و بهبود ترافیک وبسایت گزینش نماید .ولی صرفا تعیین عبارات کلیدی کفاف نمی دهد. نظارت و ارزیابی معیار اثربخشی کلمه ها کلیدی نیز جزء مهارت های یک کارشناس بهینه سازی حرفه ای و باسابقه میباشد.

۳- با بازاریابی محتوا به خیر و خوبی آشنا باشد

بازاریابی محتوا یکی‌از موثرترین و کارآمدترین بازاریابی ها در حوزه کسب و عمل اینترنتی میباشد.در بازاریابی با ایجاد و توزیع مطلوب محتوا می اقتدار مجموعه مشخصی از یوزرها اینترنتی را مقصود قرار اعطا کرد.ازآنجاکه نصیب اعظم seo را محتوا تشکیل میدهد، داشتن علم بازاریابی محتوایی بالا می‌تواند متخصص بهینه سازی را یک سرو گردن فراتر از دیگر متخصصان قرار دهد.

۴- مهارت seo محتوا داشته باشد.

یک متخصص بهینه سازی بایستی با الگوریتم های گوگل و نهایی آپ دیت رسانی های آن شناخت بدون نقص داشته باشد و محتوای ساخت گردیده را مطابق با آن‌ها seo نماید.اخلاق موتورهای کاوش (مخصوصا گوگل) در سالهای اخیر بسیار مشابه سبک های انسانی شده‌است.براین اساس یک متخصص بهینه سازی می بایست بتواند ادراک صدق از کاربر داشته باشد.از نگرش یوزرها به ایجاد محتوا بپردازد یا این که محتوای جان دار را با اعتنا به نیاز و منظور ی آن ها seo نماید.

 

۵- بضاعت پباده سازی استراتژی لینک و پیوند سازی را داشته باشد

برای اینکه گوگل و بقیه موتورهای جست و جو، برای اینترنت‌تارنما شما بها و اهمیت بیشتری قائل شوند، موردنیاز میباشد تا از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار، لینک و پیوند‌های کیفیت بالا اخذ شود و به نوعی می بایست به ربات‌های گوگل نشان بخشید که اینترنت‌وبسایت ما آنقدر بها دارااست که بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها به آن لینک و پیوند دهند.همان طور که می دانید بک لینک و پیوند یک کدام از دست اندرکاران اصلی برای seo است .

یک کارشناس seo بایستی بتواند ساختار و استراتژی ایجاد پیوند در بقیه اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار را پباده سازی نماید و برای آن یک اپلیکیشن منظّم و روشن تهیه و تنظیم نماید. ولی این استراتژی هم میتواند دربرگیرنده ساختار پیوند‌های داخلی اینترنت‌وبسایت و هم پباده سازی نوع پیوند ‌سازی فرنگی میگردد.

این قضیه یک الگوی واحد ندارد و می‌اقتدار اعلام‌کرد که هر سئوکاری با دقت به مهارت، علم و تجربه خویش، می تواند یک ساختار خاص برای پیوند‌سازی پروژه پباده سازی نماید.

 

۶- بضاعت انجام seo داخلی را داشته باشد.

seo داخلی گروه اقداماتی مانند پباده سازی مطلوب تارنما،ایجاد محتوا،بهبود ux وبسایت و پیوند دهی داخلی میباشد که تمامی در باطن تارنما انجام میگردند تا تارنما بتواند برای سکو تصاحب کردن در موتورهای کاوش با صرفه گردد.هرچقدر فاکتورهای بهینه سازی داخلی بهتر و با جزییات بیشتر آیتم به کارگیری قرار بگیرند،مطمئنا تاثیر بیشتری در بهبود مرتبه وبسایت خواهد داشت.

 

۷- بضاعت و توان انجام سئوی آف پیج را داشته باشد.

یکی مهم‌ترین متد ها برای استخدام بهینه سازی عمل این میباشد که علاوه بر seo داخلی به سئو آف پیج نیز مسلط باشد . سئوی آف پیج همچون بهینه سازی داخلی اساسی است در حالتی‌که چه فاکتورهای آن بسیار کمتر از offpage میباشند .

 offpage در حوزه بکلینک بسیار اصلی میباشد و در‌حالتی که که به صحت و ظریف استعمال شود می‌تواند به مرتبه وبسایت شما یاری دهد هر یک سری که کوچکترین غلط در به کار گیری از این متد می‌تواند سبب جریمه شدن تارنما شما و در غایت حذف تارنما شما باشد.

شناخت با سوشال مدیاها،فعال سازی کمپین تبلیغاتی ، به کارگیری صحیح از تصاویر،ویدئوها و…از سایر مهارت های یک کارشناس seo در مسئله سئو آف پیج تارنما میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 14:49


از 1 ماه پیشین (نسبتاً ساختمان بلند 8 میلادی 2020) گوگل این اپلیکیشن بهترین سئو کار را مرجع محاسبه سرعت وبسایت ها اعلام نمود.

GOOGLE TRENDS
یکی‌از دیگر از قابل انعطاف افزارهای اساسی و کاربردی که یک سئوکار میتونه ازش سود ببره GOOGLE TRENDS است این اپلیکیشن به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا به مقایسه ی واحد سنجش سرچ هر خبر، پست و یا این که لغت ها در محدوده های گوناگون بپردازید به عنوان مثال برای شما اصلی گردیده عامه مردم کشور‌ایران از در بین کلمه ها (بهینه سازی یا این که بهینه سازی) کدام را بیشتر سرچ میکنند؟ (این آیتم را بعد از کاوش و با گزینش مرز و بوم متبوع به راحتی می توانید گزینش فرمایید.)

همینطور شما می‌توانید در طی های خاص به واحد سنجش سرچ عوام مردم دست پیدا نمائید و برای آن واژه کمپین مخصوص خویش را شروع بزنید به عنوان مثال درین ایام واژه “کسب و عمل آنلاین و…” واحد سنجش سرچ فراوانی دارا هستند، هرچند می بایست این کلمه ها کلیدی با وب سایت شما رابطه داشته باشد. تصویر پایین را ملاحظه کنید که واحد سنجش سرچ های کسب و عمل آنلاین و سئوسایت را در گوگل ترندز بایکدیگر مقایسه کرده ایم.


google trends فراگیری فعالیت با گوگل ترند

GOOGLE DATA STUDIO
خیلی ها معتقدند که‌این اپلیکیشن گوگل برای مبتدیان یا این که بهتراست بگوییم اشخاصی که نیاز به داده ها کلی تری دارا‌هستند ایجاد شده است، نه این اپلیکیشن تا حدی برای مارکتینگ و اصولا طرح ریزی های یک سری جانبه تشکیل شده، همینطور برای مدیرانی که بیشتراز یک پروژه دارا‌هستند دیدنی می باشد به این دلیل که می‌توانند در یک شیت هرآنچه نیاز دارا هستند را بچینند و ببینند. این اپلیکیشن مانند گوگل آنالیتیکس میباشد البته با امکان محدودتر که فعالیت شمارا خط مش بیندازد، بهتراست بگوییم کاربرد این اپلیکیشن برای دیجیتال مارکتینگ و مشاهده ی کلیات یک وبسایت درست شده و برای اطلاع یافتن از قسمت های رویش کرده در وبسایت است (یعنی کدام ورقه ورودی بیشتری گرفته در هر پروژه). شایسته ترین کاری که می‌توانید با google data studio انجام دهید این میباشد که هرچیزی را که با یک سری کلیک در آنالیتیک مشاهده میکنید.

برای آغاز عمل با گوگل دیتا استودیو از این لینک و پیوند استعمال فرمایید: datastudio.google.com

یه مثال ی معمولی هم برای یکی‌از تارنما های خودمون به کار گیری کردیم که در پایین مشاهده می کنید.


امکان های google data studio

در تصویر بالا مجموع اجزا را به تعیین خویش می‌توانید تغییر و تحول دهید، از محتوا و چینش اونها بگیرید تا سایز و رنگ هر کدوم.

 

GOOGLE MY BUSSINESS
به طبع اعتنا کردید زمانی سایتی را سرچ می‌کنید در گوگل برای برخی از وب سایت ها داده ها اضافه تری را اخذ می‌کنید این داده ها مشتمل بر ساعت عمل آن مغازه یا این که کمپانی، یک سری تصویر از تولیدات و جای فیزیکی، نشانی و شماره تماس و… است.
همگی این تجهیزات در اپلیکیشن seo GOOGLE MY BUSSINESS  قابل انجام شدن میباشد. (متاسفانه از اوایل سال 2020 گوگل بیزینس برای یوزرها اهل ایران مصدود شد)
شما در پروفایل خویش در google my business داده ها و نشانی ظریف پستی خویش را به صحت وارد میکنید و بعداز تایید شما نیز در سرچ های گوگل از خصوصیت هایی که در جمله فوق بیان شد فایده می‌برید. شما می‌توانید مانند اینستاگرام و فیسبوک محتوای نو بگذارید و مخاطب را از کار های خویش باخبر بسازید.

 

Google keyword planner
این نرم افزار ذیل تیم ی گوگل ادوردز است، ساخت و ساز یک تارنما سوای در حیث دریافت کردن لغات کلیدی و غرض معلوم یک عمل دشوار و بیهوده میباشد از این رو گوگل قابل انعطاف افزارسئو keyword planner را پباده سازی نموده است تا در تعیین لغت ها به شما یاری دهد، گوگل این فعالیت را با به کار گیری از اکران تعداد سرچ هر واژه انجام می‌دهد. این اپلیکیشن با شعار دستیابی به مشتریان مطلوب با واژه مطلوب رویکرد خویش را استارت نموده است. با نام نویسی بدون پول در لینک و پیوند پایین:
https://ads.google.com/home/tools/keyword-planner

شما می‌توانید ایده های کلمه و واژه کلیدی خویش را سرچ فرمائید و به وسعت عظیمی از اطلاعات و داده ها دست پیدا نمایید. شما با اخذ این داده ها بایستی یک استراتژی فوق العاده برای کسب و فعالیت خویش پباده سازی نمائید و با مخاطبان خویش رابطه بگیرید و ورودی تارنما خویش را ارتقا دهید.

 

GOOGLE TAG MANAGER
این اپلیکیشن بهینه سازی گوگل برای تارنما هایی موءثر میباشد که کدنویسی مخصوص گردیده اند و اینک می خواهند عمل مارکتینگی سنگین انجام دهند.
GOOGLE TAG MANAGER به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا برچسب ها و کدهای وبسایت و موبایل را در کوتاه ترین برهه زمانی آپدیت فرمائید، و همینطور یوزرها (ورودی تارنما خویش را) رئیس فرمائید.این اپلیکیشن برای ردیابی کدهایJAVA  HTML ، تجزیه آنالیز کدها برای نبود کدهای آلوده و همینطور بازدارنده از غیر قابل اعتماد شدن در مقابل هوش تصنعی گوگل کاربرد داراست.

 

THINK WITH GOOGLE
برای اینکه در نصیب موبایل سرچ گوگل شایسته ترین فیض را بگیرید بایستی سرعت بارگزاری وب سایت شما سریع و باصرفه باشد. برای دست یافتن به‌این اساسی گوگل اپلیکیشن seo THINK WITH GOOGLE  را به شما معرفی می نماید. شایسته ترین مقطع برای بارگزاری بی نقص یک تارنما در تلفن تلفن همراه حداکثر 3 ثانیه میباشد. شما با این اپلیکیشن قادرید سرعت آپلود وبسایت خویش را در گوشی محاسبه نمائید و در شرایطی که نیاز به داده ها تکمیلی خیس دارید به شما سفارش می‌کنم از قابل انعطاف افراز PAGE SPEED INSIGHTS  استعمال نمایید.

 

GOOGLE ALART
درصورتی که دوست دارید از یک مسئله یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص به شما خبر ها جدیدی رسد و مدام درآن موضوعات بروز باشید این اپلیکیشن بهینه سازی گوگل شما‌را امداد می نماید.
این اپلیکیشن به شما یاری میکند تا در موضوعات و کلمه ها رقم خورده و مربوط به ذوق و سلیقه شما خبر‌ها آپ دیت را به نشانی اینترنتی شما بفرستد همینطور تاریخ این ارسال ها به دلخواه شماست. از جمله: یک یا این که دو روز در هفته و یا این که بازه زمانی های گوناگون
*یک نکته قابل توجه در رابطه با به کارگیری از این اپلیکیشن این میباشد که از لغات همگانی به کار گیری نکنید کوشش فرمایید از کلمه ها کلیدی بسیار ظریف نسبت به وب سایت و کسب و فعالیت خویش به کارگیری فرمایید تا هشدار های با جزییات بیشتر بگیرید و به فیض دلخواه خویش دست پیدا فرمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 150 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:22


تکنیک های بهینه سازی ویدیو بر روی تارنما خودمان
در اکثری مورد ها کلیپ را مستقیما در وبسایت خودمان بار گذاری کرده سئو در مشهد  و در دسترس یوزرها قرار می‌دهیم. این فعالیت هم مقام نوشته‌ی علمی شما در نتیجه ها کاوش را بهبود می دهد و هم بخت شما‌را برای کسب منزلت در حاصل جستجوی کلیپ گوگل بالا می‌برد. در‌صورتی‌که کلیپ را مستقیما در تارنما خودتان لود می کنید به موارد ذیل اعتنا داشته باشید.

از پلیر های Flash به کارگیری نکنید و مدام ویدیو را با پلیر HTML5 در دسترس یوزرها قرار دهید.
کلیپ را در اولِ نوشته ی علمی و بعد از یک یا این که دو گزاره قرار دهید. هرچقدر به انتهای نوشته ی علمی مجاورت میشویم تاثیر و بها ویدیو کاهش می‌یابد.
از علامت گذاری استاندارد برای ویدیو
Get your videos on Google  |  Search for Developers  |  Google Developers

Google Search Language English Bahasa Indonesia Deutsch Español Español – América Latina Français
 به کار گیری نمائید. در شکل عدم به کار گیری از Schema اقبال شما برای حضور در قسمت Video در حاصل جستجوی گوگل بسیار ذیل خواهد بود.
پیش از کلیپ یک تگ h2 منحصر به فرد برای آن ویدیو و در زیر آن یک فضای متنی برای ارایه توضیحات در زمینه‌ی کلیپ داشته باشید. در شکل نماد گذاری درست این داده ها نقش Title و  Description برای مرتبه بندی ویدئوی شما خواهند داشت.
از ویدئوهای کوتاه و با وسعت مطلوب به کارگیری فرمایید. در حالتی‌که مدت ویدیو بیشتر از ۱۰ دقیقه و وسعت آن بیشتر از ۱۵ مگابایت باشد بخت چشم شدن آن به وسیله مخاطب به شدت کاهش مییابد. این اعداد در موضوعات متعدد متعدد میباشد.
۱۵ ثانیه اولیه ویدیو اهمیت بسیار متعددی دارااست بیشتر یوزرها درین بازه تصمیم می گیرند که کلیپ را تا پایان تماشا نمایند یا این که خیر.
تصویر تحت مثال اکران ویدئوی علامت گذاری گردیده در یک کدام از مقاله‌ها وبسیما با تیتر تثبیت وب سایت در گوگل وبمستر میباشد.


کلیپ را در وبسایت خودمان بار گذاری کنیم یا این که در آپارات
دست اندرکاران مختلفی بر این گزینش تاثیرگذار می باشند. به صورت معمول ویدئوهایی که مستقیما برای بازاریابی محتوا تهیه و تنظیم می شوند مانند تیزرهای تبلیغاتی، معرفی تولید ها، گزارش سمینار، بریده نرم‌افزار های تلویزیونی یا این که موضوعات تفریح و سرگرمی و … بهتر میباشد در آپارات بار گذاری شوند چون هم هزینه هاستینگ شمارا کاهش می‌دهند و هم بخت بیشتری برای چشم شدن خواهند داشت.

هرچقدر هم که استانداردهای بهینه سازی بر روی ویدئوهای شما در آپارات رعا

چنانچه ویدیو منحصر در مورد هایی مانند فراگیری، خلاقیت، انگیزشی و … ایجاد نموده اید که مستقیما با محتوای یک شیت از وبسایت شما در رابطه میباشند. سفارش می‌کنیم با رعایت استانداردهای seo کلیپ، در وب سایت خودتان لود و اکران داده شوند.

این فعالیت هم بر seo وبسایت شما و کسب رده بهتر تاثیرگذار میباشد و هم‌زمان حضور یوزرها در وبسایت را به صورت دیده گیری ارتقاء می‌دهد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:13


در حالتی که مدیریت وب سایت می‌باشید و یا این که مالک بهترین سئو کار ، seo فعالیت و وبمستر میباشید با معنی بهینه سازی بهینه سازی یا این که سئو موتورهای کاوش شناخت دارید، در صورتی‌که فقط واژه و کلمه seo به گوشتان خورده و عشق و علاقه مند می‌باشید با مضمون‌ کلی و مختصری از seo و سئو وبسایت آشنا گردید می توانید نوشته ی علمی بهینه سازی چه است را مطالعه فرمایید.

دوستان عزیز، در مراحل بهینه سازی و seo تارنما عمل ما می بایست به طوری باشد که با به کارگیری از چندین ابزارهای تحلیلی قابل اندازه گیری بوده و در قالب یک گزارش کارا جهت چک و تصمیمات بهبود نصیب، به رئیس وب سایت و یا این که تحلیلگر وبسایت ارائه گردد براین اساس در چک شرایط یک وبسایت، در صورتی‌که چه شما می بایست با تکنیک های بهینه سازی و seo تارنما آشنا باشید، البته به کارگیری از ابزارهای تحلیلی برای اندازه گیری، مقایسه اطلاعات و در غایت اصلاحات مورد نیاز در راستای بهبود موقعیت وب سایت و seo وبسایت در موتورهای کاوش ضروری به لحاظ میرسد.

شایسته ترین ابزار seo یا این که سئو تارنما چه می باشد؟
در شرایطی که یک سرچ یا این که جستجوی کوتاهی در گوگل انجام دهید با روستا ها ابزار متعدد برای بهینه سازی روبرو خواهید شد که در خیلی از موردها گزارش های یکسانی هم از آنان خواهید گرفت.

درحال حاضر پرسش اینجاست که از چه ابزاری به کارگیری کنیم اعتنا آن بیشتر بوده و در عین هم اکنون گزارش های متنوع خیس و کاربردی تری به ما خواهد بخشید.

برای این مسئله می بایست دو پرسش مطرح کرد که آیا شما در نقش یک وبمستر و بهینه سازی عمل جهت بررسی ظریف اطلاعات با جزئیات آن قصد دارید اطلاعات را اخذ نمائید و بعد از بررسی و محاسبه داده های خامی که اخذ می‌کنید آنرا به رئیس خویش و یا این که کارفرمای خویش به طور هفتگی یا این که ماهانه یا این که هر سه ماه یکبار ارائه دهید؟ و یا این که نه، شما اینترنت سایتی برای کسب و فعالیت خویش فعال‌ساز‌ی کردید و علم ماهر هم از seo ندارید و یادگیری آن در سطح بالاتری به کارتان هم نمی آید و صرفا انتظار شما درین حد میباشد که روزمره یا این که هفتگی یک گزارش از ترافیک وبسایت خویش و یا این که بدانید تعداد عده ای که تارنما شما‌را دیدند یکسری نفر بودند و با چه کلماتی به تارنما شما رسیدند و در همین حدود؟

انگیزه عنوان کردن این دو پرسش بدین خیال میباشد که روشهای seo کردن در اینترنت سایتهای متفاوت نیز متعدد بوده و خویش بهینه سازی نیز از دید کوشش به تعدادی قسمت تقسیم گردد که ابزارهای خاص خویش را داراست که ما عناوینش را برای شما اسم می‌بریم و در صورتیکه می خواهید بیشتر بدانید روی مورد مربوطه کلیک فرمایید و یا این که در گوگل آنرا کاوش فرمایید تا مقاله بدون نقص آن مورد را مطالعه فرمائید.

ابزارهای بهینه سازی برای ارزیابی سایت
ابزارهای بهینه سازی جهت یافتن عبارات کلیدی
ابزارهای seo برای seo داخلی
ابزارهای بهینه سازی برای offpage
ابزارهای seo جهت در دست گرفتن بک لینک و پیوند های وب سایت
ابزارهای بهینه سازی جهت سنجش جايگاه بندی وبسایت ها
ابزارهای بهینه سازی جهت آزمایش سرعت وب سایت
ابزارهای seo برای seo محتوا وب سایت

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 17:14


یک کدام از خط مش های بهبود رنک الکسا برای وب سایت شما،  سئو در مشهد  نصب تولبار الکسا در مرورگر میباشد و ما درین نوشته‌ی علمی آموزشی طریقه نصب اکستنشن الکسا را به طور متن و تصویری و ویدیو فراگیری دادیم. با ما یار باشید…

پیش از اینکه به فراگیری نصب اکستنشن الکسا بپردازیم در آغاز یک پیشگفتار کوتاه در رابطه سایت الکسا و کاربرد آن ارائه می‌دهیم تا بدانیم تارنما الکسا چه است؟ همانگونه که میدانید وبسایت الکسا که وابسته به کمپانی آمازون است یک کدام از شناخته گردیده ترین سایت هایی میباشد که گزارش های تحلیلی برای بهینه سازی ارائه می دهد. صراحت دارد که میان خدمت هایی که برای اینترنت سایتها رنک انتخاب می نماید، الکسا سابق خیس و دارای اعتبار خیس هست البته آمارهایی که‌این تارنما ارائه می‌دهد با حقیقت اختلاف متعددی داشته و ظریف نمیباشد.

رنک الکسا
از معتبرترین خدماتی که تارنما الکسا ارائه می دهد، رنکینگ سایتها می‌باشد. اساسا الکسا جايگاه تارنما های اکثری را نسبت به یکدیگر مقایسه کرده و بر طبق معیارها و شاخص های خویش آنان را مرتبه بندی کرده و برای هر تارنما یک رنک گزینش میکند. متاسفانه در خیلی از کشورها مخصوصا کشور ایران، به رنک الکسا بیشتراز حد اهمیت می‌دهند و برایشان اصلی میباشد در شرایطی‌که که رنک الکسا هیچ ارتباطی به بهینه سازی وبسایت ندارد و فقط به صورت محدود مبنی بر یک‌سری پارامترها این رنک و مرتبه بندی را به حساب آوردن می نماید و یکی‌از این معیارها برای بهبود جايگاه الکسا ی وب سایت نصب این تولبار است که مسلما عادلانه هم وجود ندارد. قابل ذکر میباشد اینکه هیچ ارتباطی به seo ندارد فقط خواسته ما رنک الکسا بوده اما برخی آمارهایی که ارائه می‌دهد آمارهایی میباشد که برای بهبود سئوی تارنما و ارتقاء ترافیک کاربرد دارااست مثل Keyword Gaps و Easy-to-Rank Keywords و Optimization Opportunities و TOP KEYWORDS BY TRAFFIC و SIMILAR SITES BY AUDIENCE OVERLAP و . . .

تولبار الکسا چه می‌باشد؟
تولبار الکسا چه میباشد و چه کاربردی داراست. برای دسترسی سهل جهت مشاهده رنک وب سایت و یا این که تعداد لینک و پیوند های فرنگی که به وبسایت شما لینک و پیوند شده‌است  (بک پیوند) و دسترسی به اینترنت بایگانی و یا این که مشاهده similar sites وب سایت های شبیه با وب سایت شما، از اکستنشن یا این که پلاگین یا این که تولبار الکسا استعمال می‌کنیم. کافیست در مرورگر خویش اکستنشن الکسا را نصب نمایید تا مدام بدین داده ها به راحتی دسترسی داشته باشید. به دنبال، یادگرفتن نصب اکستنشن الکسا را در مرورگر گوگل کروم می توانید مطالعه کنید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 146 تاريخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399 ساعت: 16:58


دامنه‌ها جایگزین بلاگ‌ها شدند
با اعتنا به معدود بها شدن بلاگ‌ها، بها تحت دامنه و وجود خدمت‌های هاست بهترین سئو کار  بدون‌پول یا این که اشتراکی راه‌اندازی یک وبسایت تازه با موضوعی تخصصی عمل دشواری نبود و اما دامنه‌های بخش اعظمی بودند که به جهت عدم پیروزی یا این که تغییر و تحول فرایند کاری خویش آزاد می‌شدند. دامنه‌هایی که بعضا از آن‌ها حتی Page Rank بالایی نیز داشتند.

در مجموع سال جاری‌ها گوگل کارایی میکرد تا با بهبود الگوریتم‌های خویش و معرفی الگوریتم‌های نو مثل الگوریتم پنگوئن (در سال 2012) با PBN و Link Farm تقابل نماید. البته خلاقیت وبمسترها مدام یک گام جلوتر از بهبود الگوریتم‌ها بود تا اینکه در سال 2014 خون گوگل به جوش آمد و با تحلیل دستی و موشکافانه متخصصین خویش در پی کانال‌های بزرگ PBN و از فعالیت پرتاب کردن آن ها زمین خورد.

از این تاریخ به بعد از آن ریسک به کارگیری از PBN به شدت ارتقاء یافت و وبسایت‌های بخش اعظمی با جریمه و افت شدید درجه مواجه شدند، ولی این رخداد موجب حذف یا این که ترک PBN نشد بلکه ایده‌ها و شیوه‌های جدیدی برای بیرون ماندن از رادار الگوریتم‌ها و متخصصین گوگل نوآوری شد.

فیض این جنگ‌ی مداوم کاهش تاثیر لینک و پیوند‌سازی‌هایی از این دست و ارتقاء هزینه‌های تولید PBN بود که در نصیب‌های بعدی همین نوشته‌علمی عامل ارتقا بها آن را توضیح خوا هیم بخشید.

3 برهان مهم برای اینکه یک PBN داشته باشیم
در طرز‌های رایج لینک و پیوند‌سازی فرنگی تمرکز خویش را بر روی شناسایی وب سایت‌های دارای ربط و دارای اعتبار قرار داده و کارایی می کنیم تا با پرداخت پول یا این که کار‌های خلاقانه از آن‌ها لینک و پیوند اخذ کنیم. البته این شیوه‌ها 4 مشکل اصلی دارا‌هستند:

وب سایت‌هایی که گزینش می کنیم ممکن میباشد عمل خویش را کاهش داده یا این که تمرکز محتوایی خویش را از مورد وبسایت ما بردارند.
تارنما‌های حریف کار‌های مارا رصد می‌نمایند و هرکجا که باشیم حضور پیدا می‌نمایند.
وبسایت‌هایی با موضوعات نامرتبط و فارغ از استراتژی با منابع پیوند‌سازی ما همیاری کرده و تعداد و تنوع پیوند‌های خروجی از آن را ارتقاء میدهند.
تارنما‌های دارای اعتبار و گرانبها هزینه‌های بالایی برای درج لینک و پیوند شما اخذ می‌نمایند.
با این وضعیت ایده فعال سازی یک کانال محرمانه پیوند منطقی می رسد، مهم‌ترین عارضه ها متخصصین seo برای ساخت و ساز PBN عبارتند از:


1- در اختیار گرفتن ظریف بر منابع لینک و پیوند‌سازی دارید
در‌حالتی که تمامی وب سایت‌هایی که به شما لینک و پیوند میدهند زیر تحلیل خویش شما باشند هیچ زمان مشکلی بابت حضور تارنما‌های حریف، از میان رفتن تمرکز محتوایی یا این که کاهش کیفیت و اعتبار آن نخواهید داشت.

در بدترین وضعیت ممکن میباشد وب سایت شما بوسیله گوگل جریمه گردد و درین حالت با اعتنا به اینکه تمامی پیوند‌ها ذیل اختیار خودتان میباشند میتوانید به راحتی پیوند‌های معدود قیمت و مخرب را شناسایی و حذف کرده و از جریمه گوگل رها گردید.

2- از دامنه‌های دارای اعتبار و آزاد گردیده به کارگیری میکنید
به مکان آنکه تمرکز خویش را بر روی تارنما‌هایی با محتوای دارای ربط و اعتبار بالا قرار دهید کافی‌ست دامنه‌هایی که هر روز کار خویش را آخر میدهند را رصد کرده و از بین آن ها موضوعات مربوط به وب سایت خویش را تعیین فرمائید.

عملا آیتم‌های شما برای لینک و پیوند‌سازی فرنگی و ساخت‌و‌ساز کانال‌ای گسترده، بسیار زیاد خواهد بود.

3- پروسه زنخدان‌زنی و تحلیل بی آلایش میشود
وبسایت‌هایی که دارای اعتبار و با ارزش می باشند معمولا فرآیندهای پیچیده و رنج برای پذیرش پیوند شما و اکران در نصیب‌های متعدد وبسایت دارا هستند. در واقع شناسایی این وبسایت‌ها، تعامل با رئیس وبسایت و چک بر وجود پیوند و محافظت کیفیت محتوا امری زمان بر و بسیار خسته‌کننده میباشد.

احتمالا تا این نصیب از نوشته‌ی علمی فعال‌سازی یک PBN فردی برای شما به یک حق تقدم تبدیل شده‌است البته پیش از هر اقدامی سفارش میکنیم با رنج‌های فعال سازی آن نیز آشنا گردید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 15:55


Spam Score، میزان با ارزش دیگری برای محاسبه توان دامنه
یکی‌از دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در کنار دامین آتوریتی، سئو در مشهد با تمرکز بالایی معیار کیفیت وب سایت ها را مشخص و معلوم نماید، اسپم اسکور میباشد. کمپانی ماز برای این که از کاربردی بودن این میزان مطمئن خواهد شد، مسیر تحت را طی نموده است:

شناسایی 27 خط قرمزی که در وب سایت های جریمه گردیده به وسیله گوگل تکرار شده‌است
در‌صورتی‌که وب سایت شما به یک کدام از این 27 گزینه مشابه باشد، یک امتیاز منفی می گیرید
هر چه تعداد این شباهت ها بیشتر باشد، اسپم اسکور تارنما شما هم زیاد می گردد
درصد بالای Spam Score در معنای احتمال جریمه شدن تارنما شما میباشد
بالا بودن امتیاز اسپم نشان دهنده این میباشد که ساختار تارنما شما به شیوه های مخرب و کلاه سیاه مشابه میباشد. برای اینکه ملاحظه کنید این تکنیک ها دقیقاً مشتمل بر چه مواقعی می گردند، سفارش می‌کنیم گروه نوشته‌ی علمی های آموزشی بهینه سازی کلاه سیاه آکادمی وبسیما را مطالعه فرمایید.

عوال تاثیرگذار در دامین آتوریتی چه میباشد؟ یا این که DA چطور احتساب می گردد؟
درحال حاضر بیایید فرض کنیم که اعتبار دامنه وبسایت شما تحت میباشد و می‌خواهید دست به فعالیت گردید و این عدد را زیاد نمایید. اولی چیزی که به ذهنتان می رسد این میباشد که کمپانی ماز چه مواقعی را در گزینش بها دامنه تاثیر می دهد؟

بک لینک و پیوند ها مهمترین فاکتور در انتخاب DA می باشند. البته خواسته ما این وجود ندارد که فارغ از هیچ تحقیقی استارت به تصاحب کردن پیوند های زیاد و بی کیفیت نمایید. در واقع عوض اینکه به کمیت و تعداد لینک و پیوند های ورودی به تارنما خویش تصور کنید، به دارای اعتبار بودن آنان از نظر گوگل تصور کنید. یک پیوند هنگامی از لحاظ گوگل قابل اعتماد و مطمئن میباشد که از دامنه هایی با قدمت و اعتبار بالا که اسپم اسکور پایینی هم دارا هستند گرفته گردیده باشد.

علاوه بر لینک و پیوند سازی، معیارهای دیگری هم در انتخاب اعتبار وب سایت نقش دارا‌هستند. به عنوان مثالً:

وبسایت شما از شبکه های مردمی، سیگنال های قادر و مثبتی اخذ نماید
قدمت دامنه شما هر چه بیشتر باشد، اقبال بیشتری برای DA بالا دارید
عموم به مارک شما در فضای آنلاین اشاره کرده باشند
یوزرها متعددی اسم کسب و عمل شما‌را کاوش نمایند

از چه روشی برای محاسبه اعتبار دامنه به کارگیری فرمایید؟
به نشانی moz.com بروید. بعداز اینکه در وب سایت ماز نام نویسی کردید و وارد اکانت کاربری خویش شدید، می توانید از Link Explorer برای نظارت قیمت دامنه خویش به کار گیری نمایید. بعداز اینکه وارد پیوند اکسپلورر شدید، نشانی دامنه خویش را وارد نمایید.

در اینجا می توانید داده ها کلی از دامنه خویش دربرگیرنده اعتبار دامنه و تعداد پیوند های ورودی به تارنما شما‌را ملاحظه کنید. در‌صورتی‌که دیدید که نمره اعتبار وب سایت شما زیاد وجود ندارد، نگران نباشید چراکه دامنه های مقداری در جمهوری اسلامی ایران می‌باشند که بها دامنه بالایی دارا‌هستند. (معمولاً وبسایت های خبری DA بالایی دارا هستند)

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 15:47


7 قدم استراتژی بازاریابی محتوا که می بایست آنها‌را بدانید
برای کسب پیروزی در بازاریابی محتوا، علاوه بر تایپ کردن و تکثیر محتوا نیاز میباشد بهترين سئو كار تا به اجرای 7 قدم مهم در نرم‌افزار‌ ریزی‌های خویش بپردازید.

    انتخاب کردن هدف ها نرم افزار ‌ریزی: قبل از استارت اپ‌ ریزی، هدف ها خویش از تولید محتوا و بازاریابی محتوا مشخص و معلوم فرمائید.
    مشخص و معلوم‌کردن مخاطبین غرض: به طور شفاف معین نمائید که چه اشخاصی بازار غرض شما میباشند، تا براساس دسته‌بندی‌های معین، محتواهای دارای ارتباط ساخت‌و‌ساز نمایید.
    انتخاب کردن یک سیستم رئیس محتوا: یک سیستم مدیر محتوا مانند وردپرس برای مدیر ساخت‌و‌ساز و تکثیر محتوا و همینطور نظارت آن ها تعیین نمایید.
    استخدام نیرو محتوا: برای ساخت‌و‌ساز یک محتوای موثر به یک‌سری نفر کارشناس در موضوع‌های بلاگ نویسی، مدیر کانال‌های اجتماعی و متخصص seo نیاز دارید.
    ایده پردازی نمایید: برای تایپ کردن پست‌های تارنما نیاز به ایده‌های نو دارید تا بتوانید از این نحوه مخاطبان بیشتری را جذب فرمائید.
    مشخص و معلوم کردن نوع محتوایی که می خواهید ساخت‌و‌ساز فرمایید: از دربین اشکال متعدد محتوا( صوتی، تصویری، نوشتاری) یک نوع رامشخص و تعیین فرمایید.
    نشر و رئیس محتوا: علاوه بر تولید و نشر یک محتوا، نیاز میباشد تا به روشی صحیح آنها‌را سازماندهی فرمایید. که به حیث می رسد یکی راه حل‌های صحیح برای سازماندهی محتواهای تولید گردیده، استعمال از روزنگار محتوایی باشد.
تکنولوژی و ابزار ما یحتاج برای بازاریابی محتوا
در بازاریابی محتوا ابزارهای مختلفی به امداد آمده‌اند تا با صرف هزینه و مقطع نادر‌خیس، امور بی آلایش‌خیس و سریع‌خیس انجام شوند. این ابزارها و تکنولوژی‌ها به چهار دسته تقسیم‌بندی گردیده‌اند که پیرو به شرح آنها میپردازیم.

سیستم رئیس محتوا
سیستم مدیر محتوا، سیستمی میباشد که به شما امداد می‌نماید تا سوای نیاز به یاری گروه آی تی، صفحه های اینترنت و پست وب لاگ را ساخت نمائید.

 

ابزار بررسی و تجزیه و آنالیز
گوگل آنالیتیکس یک کدام از ابزارهای ارزیابی و تجزیه و نظارت میباشد که به شما یاری می‌نماید تا کوشش بازاریابی محتوا را محاسبه فرمایید.

اپلیکیشن رئیس پروژه
استعمال از اپلیکیشن رئیس پروژه به یکی لازمات در کسب و امور تبدیل شده‌است. این نرم افزار به شما یاری می‌نماید تا وسعت متعددی از پست‌های وب لاگ و کانال‌های اجتماعی را مدیر نمائید. به این دلیل‌که تکثیر پست‌ها در کمپین‌های متفاوت تخت‌گاز انجام می شوند و در اینجا نیاز میباشد تا با یک سیستم مدیر پروژه، عمل‌های خویش را در اختیار گرفتن و مدیر فرمایید.

قابل انعطاف‌افزارهای پباده سازی
در بازاریابی محتوا، به کار گیری از محتواهای بصری تاثیر بسیار متعددی در کسب برد دارا‌هستند. از این رو نیاز میباشد تا در گروه خویش یک طراح خلق کننده داشته باشید تا در ساخت و ساز محتوای بصری به شما یاری دهد.

استراتژی محتوا؛ دیواری سفت که تارنما به آن توکل می نماید!
اکثرا اشخاص هنگامی که تفکر فعال سازی یک وبسایت برای کسب و کارشان به سرشان می‌زند، بیشترین چیزی که فکرشان را درگیر می نماید، محتوای تارنما میباشد. واهمه از اینکه وبسایت را با چه محتوایی پیش ببرند گهگاه آن‌ها‌را حتی از تصمیمی که گرفته اند پشیمان می نماید!

دسته ی دوم اشخاصی می باشند که گرفتاری ی دسته اولیه را ندارند! آن‌ها می‌دانند که چه گونه محتوایی مطلوب ساختار تارنما و کسب و کارشان  میباشد. ولی این انتها قصه وجود ندارد!

حال که برنده به ساخت محتوای مطلوب بیزینس مان شدیم، چه‌طور آن را در دسترس کاربر در اختیار بگذاریم؟!

این گرفتاری ایست که در گام‌بعدی به سراغ اشخاص نام برده میاید!

استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا خویش تعریف‌و‌تمجید می‌کنید و تاثیری که آن استراتژی در سئوی وب سایت شما دارااست در غایت انتخاب می نماید که محتوایی که با زحمت به آخر و عاقبت رسید به گوش استفاده کننده می‌رسد یا این که خیر!

کلام پایان
در‌این مقاله از تارنما یاراپلاس به دعوا و ارزیابی هر آنچه که نیاز بود تا شما در رابطه بازاریابی محتوا بدانید پرداختیم. امید است که غایت منفعت و به کارگیری را از این مقاله برده باشید. در واقع داشتن داده ها کافی راجع‌به بازاریابی محتوا یکی ملزوماتی میباشد که نمی‌قدرت از آن دیده پوشی کرد، از این رو بهتر میباشد بعداز قرائت این مقاله هدف ها کسب و فعالیت خویش را با‌گاز معلوم نموده و آنگاه برای آغاز بازاریابی محتوا اقدامات موردنیاز را انجام دهید تا شما نیز از تاثیرات آن در گسترش کسب و عمل خویش شگفت زده گردید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 17:44

وبسایت وردپرسی
به‌روزرسانی کلی وبسایت
وب سایت‌های پرمخاطب و مفیدی در حین دوران بوده‌اند که  سئو در مشهد به جهت به‌روز نشدن از لیست پیشنهادهای گوگل حذف‌گردیده‌اند این وب سایت‌ها معمولاً از اصل به‌روزرسانی وبسایت غافل بودند. گوگل برای اینکه مرتبه خیر به تارنما شما بدهد همه صفحه های و مطالب شما را در حیث میگیرد به همین برهان می بایست تلاش نمایید به‌شکل مداوم تارنما خویش را به‌روز نمائید.

به‌روزرسانی وبسایت به چه شکل انجام می‌گردد؟
برخی از اشخاص هنگامی مبادرت به ایجاد محتوای کیفیت بالا می‌نمایند بر این اعتقاد و باور میباشند که می توانند رده سکو‌بندی خویش را تا برهه زمانی‌ها مراقبت نمایند شاید این یقین صحیح باشد البته بایستی بدانید که‌این بازه بسیار کوتاه میباشد و بایستی همت نمایند خیلی سریع به‌روزرسانی ها را برای تارنما خویش انجام دهند و ایجاد محتوا نمایند. این به‌روزرسانی می تواند به سه شکل باشد که می بایست به‌شکل آراسته آن ها را آنالیز فرمائید این عمل دقیقاً مانند یک عمل روزمره میباشد که برای پاک کردن بایستی هرروز آن را انجام دهید ولی در همگی فرآیند می بایست توجه داشته باشید که قرار وجود ندارد شما ساختار کلی وبسایت را تغییر‌و تحول دهید. بروزرسانی محتوا معمولاً به سه شکل پایین میباشد:

به‌روزرسانی
در صورتی محتوای پیشین گرانبها باشد و برای تنظیم آن زحمت متعددی کشیده‌اید و با کاربردی بودن خویش قادر است استفاده کننده متعددی را جذب خودش نماید بهتر میباشد آن را حذف نکنید و فقط نسبت به به‌روزرسانی آن مبادرت کنید تا از این روش از تأثیر آن در seo وبسایت خویش به کارگیری نمایید. علاوه بر بروز رسانی‌های محتوای جان دار بایستی به باصرفه‌سازی تارنما نیز اعتنا فرمائید. در باصرفه‌سازی ساختار تارنما متوجه می شوید که محتواها تا چه اندازه اصلی میباشند و برای محافظت آنان می بایست هزینه نمایید به‌خصوص در صورتیکه درباره‌ی یک زمینه تعدادی نوشته‌ی علمی متفاوت ساخت‌و‌ساز کرده باشید. برای انجام این فعالیت می بایست یک ساختار معلوم را اپلیکیشن‌ریزی نمایید برای مثالً هر پستی که گرانبها‌خیس میباشد و بیشتر کاربر جذب نموده است می بایست وقت بیشتری بگذارید و پیوند‌های دیگر که مربوط به این نوشته‌علمی می باشند را در‌این محتوا قرار دهید از این طرز شما به موتور کاوش گر گوگل می‌فهمانید که‌این نوشته‌ی علمی دارنده قیمت بالایی میباشد.

حذف
در حالتی‌که نوشته‌ی علمی ای از وب سایت شما دیرین گردیده و یا این که داخل محتواها اشتباهاتی وجود دارااست و یا این که باگذشت مقطع داده ها تغییر‌و تحول صورت داده‌اند می بایست برای اینکه سایتی دارای اعتبار داشته باشید مبادرت به حذف این نوشته ی علمی فرمائید. به طبعً به‌مرورزمان با پیشرفت دانش و تکنولوژی هر مطلبی کهن میشود و کاربر کمتری داراست. در‌صورتی‌که میخواهید رئیس محتوای قدرتمندی داشته باشید می بایست از قید محتواهای سابق خویش بگذرید و آنها‌را حذف کنید. استدلال حذف محتوا این میباشد که دیگر هیچ‌سیرتکامل باصرفه‌سازی سبب افزایش آن محتوا نمیشود.

مخلوط محتوا
گهگاه ممکن میباشد پس از ساخت و ساز محتوا تخصصی متوجه گردید که یک محتوای دیرین با همین زمینه در وب سایت خوددارید در این حالت شما می بایست نسبت به مخلوط این دو نوشته‌ی علمی مبادرت فرمایید. این یک مدیر محتوای هوشمندانه میباشد که شما به‌عوض این که تعدادی محتوا شبیه داشته باشید یک محتوای کیفیت خوب و بی‌نقص داخل تارنما خوددارید. در حین ترکیب مقاله ها بایستی کوشش فرمایید به‌صورتی این فعالیت را انجام دهید که ترافیک وب سایت را بالا ببرید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 17:38


در اسنیپت سوم مشاهده میکنید که پارامتر‌های داینامیک، ظواهر  بهترين سئو كار URL را بی مفهوم جلوه می دهند.

4- با کوتاه کردن URL، شیت را دوستداشتنی‌خیس نمائید
در حالتی‌که URL صفحه ها وبسایت شما، طولانی باشد، تأثیری بر قضاوت گوگل و موتور‌های جستجوی دیگر نخواهد داشت البته برای یوزرها موقعیت مختلف میباشد. درصورتی که قرار باشد یوزرها بخواهند نشانی ورقه‌ای از وبسایت شما‌را در صفحه های کانال‌های اجتماعی نسخه برداری نمایند یا این که آنان‌را در پست الکرونیکی‌ها با دوستان خویش به اشتراک بگذارند، نشانی‌های کوتاه و منظم، تأثیر مثبت تری خواهد داشت و صفحه ها سایت شما‌را دربین یوزرها دوستداشتنی‌خیس خواهد کرد.

نکاتی دیگر برای سئو نشانی تارنما
- بهتر میباشد در نشانی صفحه ها وبسایت، از فایل‌ها، کمتر به کارگیری نمائید. در تصویر ذیل مشاهده می کنید که به کار گیری از خط تیره و جداگانه کردن کلمه ها خیلی شکیل خیس از استعمال از / و پوشه‌ها میباشد.

 

 

- پیشنهاد می کنیم که URL شیت با مطلبی که در آن درج شده‌است رابطه بیشتری داشته باشد تا یوزرها بیشتری را برای کلیک کردن تشویق نماید.

- تا جاییکه قابلیت داراست علایم را از نشانی صفحه های حذف نمائید و برای مستقل سازی از خط تیره به کارگیری نمائید.

- کوشش نمایید در URL صرفا از حروف کوچک لاتین به کار گیری نمایید.

عده‌بندی
درین مقاله اکثری از مورد ها مؤثر در سئو نشانی وب سایت را اسم بردیم اما به عبارتی‌طور که گفتیم مورد نیاز وجود ندارد کل نکات را با آلرژی به عمل ببندید بلکه تا جاییکه ممکن میباشد URL وبسایت را با مفهوم و تر و تمیز ساخت و ساز فرمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 17:16


در‌حالتی که به‌دنبال ارتقاء سرعت تارنما خویش می‌باشید، پس این خبر خوب را بایستی به شما بدهیم سئو در مشهد که راهکارهای خیر و خوبی درین مقاله به شما فراگیری داده گردد. داشتن یک تارنما با سرعت بالا خیر فقط سبب ساز بهبود تجربه کاربری میشود، بلکه این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا مطالبی که در وب لاگ خویش پست می‌کنید را به برگه اولیه نتیجه ها گوگل برسانید و بدین شکل ترافیک طبیعی ورودی وبسایت خویش را ارتقاء دهید. درین مقاله از پونه مدیا قصد داریم که تکنیک هایی را در چنگ شما در اختیار بگذاریم که با استعمال از آن‌ها میتوانید سرعت بار گذاری سایت خویش را به تحت 3 ثانیه برسانید. 

راهنمای مطالعه متن
سرعت وبسایت site speed چه است؟
ارتقاء سرعت بالا داخل شدن تارنما رابطه آن با بهینه سازی
سرعت وب سایت site speed چه چیزی است؟
به هنگامی که ارتفاع می کشد تا شیت تارنما شما برای مخاطب بار گذاری خواهد شد سرعت ورقه و معدل آن برای یک تارنما را سرعت وب سایت می‌گویند. 

بهتر میباشد پیش از تمامی چیز بدانید سرعت لود وب سایت شما از 2 جهت حائز اهمیت متعددی میباشد: "نخستین بهینه سازی و دوم تجربه کاربری" نکته بسیار مهمی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که الگوریتم های موتور جستجوی گوگل سرعت تارنما را تحت عنوان یک کدام از پارامترهای اساسی برای سکو بندی وب سایت در ورقه نتیجه ها در حیث میگیرد و اگر که سرعت وب سایت شما مطلوب نباشد، و به رنج میتوانید به ورقه اولیه گوگل برسید.

شما می‌توانید سرعت وب سایت خویش را با به کار گیری از Google pagespeed insights اندازه بگیرید.

ارتقا سرعت بالا وارد شدن وبسایت رابطه آن با seo
پی بردن روشهای ارتقاء سرعت وب سایت برای تمامی اشخاصی که در مورد مدیر سایت عمل دارا‌هستند بسیار اساسی و کارآمد میباشد. به تازگی وبسایت Backlinko حدود 1 میلیون جستجوی صورت گرفته در گوگل را ارزیابی نموده است و غرض اساسی پژوهش ها این بوده که نقطه مشترک میان 10 سود اولیه گوگل را پیدا نمایند. سود پایانی این پژوهش ها این بود که یک تناسب بسیار توانمند و ظریف را در بین سرعت وبسایت و جايگاه بندی وب سایت در شیت نتیجه ها پیدا کردند. بر پایه ی مطالعاتی که شد: "صفحاتی که در سایت هایی با سرعت بار گذاری بالا قرار دارا‌هستند در مرتبه بندی آخرین گوگل رده بهتری خواهند داشت." از طرفی هنگامی که شما از بینش seo به قضیه سرعت وب سایت نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که سرعت تارنما تا چه اندازه می‌تواند اساسی باشد. به همین استدلال میباشد که در شرایطی که تارنما شما دارنده سرعت قابل قبولی نباشد، با یقین کلیه همت های شما برای افزایش سکو خویش در گوگل بی نتیجه ها خواهد بود.

سرعت وب سایت یکی پارامترهای سکو بندی موتور کاوش میباشد زمانی که شما تارنما با داده ها کیفیت خوب داشته باشید ولی استفاده کننده برای مفتوح کردن این وب سایت می بایست برهه زمانی بگذارد ایشان سوای چک محتوا از وبسایت شما بیرون شود در فیض بالا بردن سرعت تارنما از اهمیت متعددی شامل است. بهینه سازی کاران همواره در کوشش میباشند تا سزعت تارنما خویش را بالا ببرند. ما در تحت طرز هایی برای این مبحث ارائه داده ایم.

 

چه‌طور سرعت بارگذاری وب سایت را بالا ببریم
 به صورت کلی می‌قدرت ذکر کرد وبسایت هایی که سرعت بار گذاری بیشتری دارا هستند یوزرها خویش را راضی نگه می دارا هستند و بدین شکل راندمان کلی فعالیت آن ها فراتر خواهد رفت. دیدنی میباشد بدانید پژوهش ها صورت گرفته به وسیله وب سایت kissmetrics نشان میدهد ۴۰ درصد یوزرها زمانی به سایتی که لود آن بیشتراز دو یا این که سه ثانیه ارتفاع میکشد وارد میگردند، از دیدن محتوای آن وبسایت پشیمان گردیده و از آن بیرون میشوند. در همین ارتباط می بایست به حافظه داشته باشید که به گذر زمان برهه زمانی بیرون شدن این اشخاص از تارنما شما منجر میشوند که گوگل این مسئله را برای شما یک امتیاز منفی در حیث بگیرد و به همین عامل شما‌را از شیت اولیه گوگل به دور نماید. تا اینجای فعالیت ما بیشتر در زمینه‌ی اهمیت داشتن یک وب سایت لبریز سرعت برای شما کلام کردیم و در پی قصد داریم که ۲۵ نحوه ارتقاء سرعت وب سایت را در دست شما در اختیار بگذاریم تا با به کارگیری از آن ها بتوانید سرعت بار گذاری وب سایت خویش را ارتقاء دهید و به‌این شکل تلاش بهتری در بهبود بهینه سازی خویش داشته باشید.

1- سپرده گذاری بر روی تعیین یک هاست کیفیت خوب
یکی فاکتورهای اساسی که سرعت وب سایت شمارا پایین تاثیر قرار میدهد کیفیت سرویس ها هاست آیتم به کار گیری شماست، می اقتدار بیان کرد ۸۰ درصد سرعت وب سایت شما بستگی به هاستی دارااست که از آن استعمال میکنید. بیشتر اشخاص برای فعال‌سازی یک وبسایت از هاست‌های ارزان به کارگیری می نمایند و هنگامی به گذر زمان مقطع تارنما آن ها پیشرفت می‌نماید و محتوای بیشتری بر روی آن منتشر میگردد شاهد کاهش سرعت وبسایت خویش خواهند بود. به همین استدلال میباشد که پونه مدیا از به عبارتی اولِ فعالیت برای وبسایت مشتریان خویش هاست های کیفیت خوب و پرسرعت گزینش می نماید تا روال عمل بهبود مرتبه وبسایت در گوگل با پیروزی بیشتری پیش برود.

2- از بروزترین ورژن سیستم مدیر محتوا (CMS) به کار گیری نمائید
دومی موردی که در‌این لیست ما برای شما نظارت می‌کنیم آپ تو دیت بودن نسخه سیستم مدیر محتوا و افزونه های آیتم استعمال در آن میباشد. وقتی که شما سیستم مدیر محتوای خویش مانند وردپرس یا این که جوملا را آپ تو دیت رسانی می‌کنید، علاوه بر اضافه شدن تجهیزات تازه خطاهایی که منجر بروز خلل در سعی وب سایت شما گردیده بودند را از میان می برید. علاوه بر سیستم رئیس محتوا شما بایستی افزونه هایی که بر روی این سیستم ها نصب گردیده اند را به طور تروتمیز آپ دیت رسانی نمایید تا علاوه بر ارتقاء سرعت سایتبتوانید امنیت وب سایت خویش را تضمین فرمایید. در شرایطی‌که که seo وبسایت خویش را به شخص یا این که کمپانی خاصی سپرده اید، وظیفه بروزرسانی سیستم مدیر محتوای شما با آن‌ها خواهد بود و در شرایطی که که خودتا وظیفه رئیس تارنما را بر عهده دارید با چک پیامهای آپ دیت رسانی میتوانید از وصال ورژنهای تازه باخبر گردید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 16:57


در شرایطی که اندکی از seo و باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت داده ها داشته باشید، میدانید که اخذ بک‌لینک و پیوند کیفیت بالا یکی‌از فاکتورهای مفید در seo میباشد. البته آیا اخذ هر بک‌لینکی برای اینترنت‌تارنما ما موثر خواهد بود؟ حتماً این طور وجود ندارد. درین نوشته‌ی‌علمی یاروهمدم ما باشید تا اثر بک پیوند و دست اندرکاران اثرگذار در کیفیت هر بک لینک و پیوند را بشناسید.

بک پیوند چه چیزی است؟
بک لینک و پیوند به لینکی گفته می گردد که یک اینترنت‌تارنما از دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها اخذ می‌نماید. از جمله درصورتی که اینترنت‌وبسایت شما از همین نوشته ی علمی یک لینک و پیوند اخذ نماید، وب سایت شما دارنده یک بک‌لینک و پیوند میباشد.

بک‌لینک و پیوند یکی فاکتورهای اثر گذار در off-page سئو میباشد که موتورهای کاوش مثلا گوگل به آن دقت ویژه‌ای دارا‌هستند. اخذ بک‌پیوند اساسی میباشد البته مهمتر از آن اعتنا به کیفیت بک لینک و پیوند میباشد. نادرست رایج در‌این زمنیه این میباشد که کمیت بیشتر گزینه اعتنا قرار میگیرد تا کیفیت!


چرا اخذ بک‌ پیوند اصلی میباشد؟
بی آلایش‌ترین پاسخی که می‌قدرت به‌این پرسش اعطا کرد این میباشد: اخذ بک‌لینک و پیوند اساسی میباشد زیرا موتورهای کاوش به آن‌ها اعتنا می‌نمایند! موتورهای کاوش مثل گوگل به دو استدلال مهم به بک پیوند اعتنا می‌نمایند:

برای شناسایی و جستن صفحه های نو
برای مرتبه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها در نتیجه ها
در وب وجود لینک و پیوند‌ها یک فضای تار عنکبوتی و متصل را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. موتورهای کاوش از روش پیوند‌ها وارد صفحه های جدیدی می گردند و آن صفحه های را ایندکس می‌نمایند. براین اساس برای اینکه خزنده‌ها مجموع صفحه های را ایندکس نمایند بایستی هر شیت از وب سایت لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی قابل قبولی اخذ نموده باشد.

 

البته استدلال اینکه بک‌پیوند در بهینه سازی اساسی میباشد گفت و گو انتقال اعتبار میباشد. وقتی که یک اینترنت‌وب سایت به وب سایت دیگر لینک و پیوند می دهد به‌این معناست که وبسایت مقصد را تایید می‌نماید و بخشی از اعتبار خویش را به تارنما مقصد می بخشد. به این ترتیب وبسایت اخذ کننده لینک و پیوند ارتقاء اعتبار پیدا می‌نماید.


چه بک‌ لینکی‌هایی دارنده کیفیت میباشند؟
تا به اینجای نوشته‌ی علمی برهان اهمیت بک پیوند را متوجه شدید البته حقیقت این میباشد که هر بک لینکی برای اینترنت‌وب سایت شما اثر مثبت نخواهد داشت. در‌صورتی‌که که بک لینک و پیوند دارنده کیفیت مطلوب نباشد اسپم شناخته میگردد و تاثیر عکس در بهینه سازی اینترنت‌وبسایت میگذارد.

مهم ترین مورد ها اثر گذار بر کیفیت بک‌پیوند عبارت‌اند از:

اعتبار اینترنت‌تارنما
اینکه بک‌لینک و پیوند از چه اینترنت‌سایتی اخذ خواهد شد بسیار اساسی میباشد. هرچه اعتبار دامنه لینک و پیوند دهنده بیشتر باشد بک پیوند موثرتری خواهید داشت. اخذ بک لینک و پیوند از اینترنت‌وب سایت‌هایی با اعتبار تحت عمل صدق وجود ندارد. برای محاسبه اعتبار دامنه‌ها از نوشته‌علمی‌ی پایین امداد بگیرید.

Domain Authority یا این که اعتبار دامنه به چه معناست؟

رابطه موضوعی
بک‌لینک و پیوند‌ها را از ورقه‌ای اخذ نمائید که به زمینه اینترنت‌وبسایت شما رابطه داشته باشد. به عنوان مثال ادمین سایتیک اینترنت‌وبسایت آموزشی میباشد که به فعال‌سازی اینترنت‌وبسایت و گسترش‌ی آن میپردازد. در صورتیکه از یک نوشته‌ی علمی‌ی ورزشی بک لینک و پیوند بگیریم، این پیوند اسپم شناخته می گردد.
معمولاً اینترنت‌تارنما‌های خبری که به موضوعات گوناگون می پردازند دارنده پتانسیل بهتری برای ارائه بک‌لینک و پیوند در هر قضیه می باشند.

تعداد لینک و پیوند‌های خروجی
بهتر میباشد از ورقه‌ای پیوند بگیرید که تعداد لینک و پیوند‌های خروجی متعددی نداشته باشد. هرچه تعداد لینک و پیوند‌های خروجی یک برگه کمتر باشد برای شما اعتبار بیشتری به ارمغان می آورد!

ترافیک مطلوب
در شرایطی که اینترنت‌وب سایت لینک و پیوند دهنده ترافیک قابل قبولی نداشته باشد احتمال کلیک لینک و پیوند بوسیله مخاطب کاهش می یابد. بهتر میباشد از صفحه های پربیننده بک لینک و پیوند سئو در مشهد بگیرید تا به وسیله یوزرها متفاوت چشم و کلیک خواهد شد. اینگونه آمار بازدید اینترنت‌وبسایت شما ارتقاء مییابد.

انکر تکست

Anchore text به عبارتی عبارتی میباشد که باطن تگ لینک و پیوند قرار میگیرد. در واقع به عبارتی عبارتی میباشد که پیوند می گردد. در اخذ بک‌پیوند بایستی به تنوع این کلمه ها دقت نمائید. اخذ بک ‌لینک و پیوند به خیل عظیم با یک واژه‌ی کلیدی مشخص و معلوم موجب اسپم شناخته شدن آن لینک و پیوند می گردد.

نوع لینک و پیوند
پیوند‌ها به دو دسته‌ی فالو(follow) و نوفالو(nofollow) تقسیم میگردند. لینک و پیوند‌های فالو لینک و پیوند‌هایی میباشند که به وسیله موتورهای کاوش دنبال میگردند. ربات‌های گوگل به یاری لینک و پیوند فالو اینترنت‌وبسایت شمارا پیدا می‌نمایند. همینطور انتقال اعتبار با پیوند‌های فالو شکل می گیرد.

پس بهتر میباشد به نوع پیوند دقت نمائید. در اخذ بک پیوند تنوع را رعایت نمائید و از هر دو نوع، پیوند اخذ نمایید البته لینک و پیوند‌های فالو به دلیل اثر گذار بودن می بایست درصد بیشتری از بک‌لینک و پیوند‌ها را تشکیل دهند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 18:09


فهرست (Index) شدن در موتورهای کاوش
یک موتور کاوش برای شناسایی کاغذ اینترنت مطلوب برای هر کوئری ممکن بهترین سئو کار (یا این که تا حد ممکن مجاورت خیس بودن به چنین هدفی)، بایستی یک رکورد از مجموع صفحه های اینترنت جانور در وب را داشته باشد، همدم با میزانی فهم از آنچه که در هرمورد از آنهاست. برای انجام این عمل، موتورهای کاوش یک فهرست بندی بزرگ از صفحه های اینترنت را تولید می نمایند.

این فهرست بندی همت می نماید تا هر سایت و کاغذ ای در اینترنت را شناسایی و سازماندهی نماید تا بتواند رابطه در میان لغت ها کلیدی کاوش گردیده به وسیله اشخاص و محتویات جان دار در هر کاغذ را ساخت و ساز نماید.

بالاتر از همگی این مورد ها، می بایست بتواند صفحه های گوناگون اینترنت که موضوعات شبیه را پوشش میدهند، از دید کیفیت سکو بندی نماید. انجام این مورد ها خلل میباشد چون کلیه این ها بوسیله ماشین ها رخداد می افتد. اشخاص بازه کافی برای توافق کردن درباره‌ی آنچه که محتوای “کیفیت خوب” را تشکیل می‌دهند، ندارند. ولی موتورهای کاوش می بایست آن را بر پایه ی فاکتورهایی که ماشین ها میتوانند به صورت عینی اندازه گیری نمایند، گزینش می نمایند.

 

خزنده وبسایت
او‌لین بحران ساخت و ساز یک فهرست برای موتور جستجو گر، شناسایی کل صفحه های اینترنت مو جود میباشد.

این قسمت از عمل وظیفه خزندگان وبسایت (website crawlers) میباشد. هر توشه که یک خزنده یک ورقه را کشف می نماید، آن شیت را تحلیل می نماید و مجموع داده ها مرتبط با آن را که برای موتورهای کاوش لازم میباشد، گردآوری می نماید. بنابراین آن شیت به فهرست موتور کاوش اضافه میگردد و آن‌گاه خزنده از هر لینک و پیوند در آن برگه برای یافتن صفحه های تازه برای خزیدن به کار گیری می نماید.

 

 

 

صاحبان سایت میتوانند با تثبیت یک نقشه تارنما و استعمال از پیوند های داخلی، پروسه ایندکس شدن تارنما به وسیله موتورهای کاوش را سرعت ببخشند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 15:17


در سال های خیر چندان به دور، بازاریابی و تبلیغات امری غیر قابل پیش گویی سئو در مشهد برای کسب و شغل های وسیع و کوچک بوده میباشد.

مسلماً تهیه و تنظیم تبلیغات برای رادیو و تلویزیون یک شیوه عالی برای ارتقاء مشتریان کسب و کارتان میباشد. مجله ها، کاتالوگ ها و حتی بروشورها، یقیناً به شناسایی بیشتر یک مارک یاری نموده و پیام ما یحتاج را به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه منتقل می نماید.

مساله این وجود ندارد که این‌راه ها موثر نبوده اند یا این که نتوانسته اند رجوع سرمایه کافی داشته باشند. نقص‌ این میباشد که در بخش اعظمی از مورد ها، اندازه گیری معیار تاثیر گذاری و برگشت سرمایه ای که‌این تبلیغات ساخت‌و‌ساز کرده اند، طاقت فرسا میباشد.

کلیه مورد ها فوق با ظهور وب و بازاریابی دیجیتالی دستخوش تغییرات متعددی شده‌است. امروزه با استعمال از ابزارهای تجزیه و آنالیز تارنما (web analytics) اخذ معیار کارآمدی یک روزنامه، نسبتا سهل و آسان شده‌است. هم اکنون مقایسه تعداد عده ای که کاتالوگ آنلاین یک مال خاص شما‌را مشاهده کرده اند با تعداد خریداران آن کالا، به راحتی انجام می‌گردد.

امکان گردآوری و تجزیه و چک هر جنبه ای از عکس العمل مشتری با کسب و فعالیت آنلاین شما، قلب و روح بازاریابی دیجیتال میباشد و در واقع بازاریاب های مدرن نقاط مشترک متعددی با محققان محقق دارا هستند.

 

چرا گردآوری داده ها اصلی میباشد؟
شما می‌توانید از هر واکنشی که اشخاص هنگام دیدار از تارنما یا این که پروفایل شبکه های عمومی شما بروز می‌دهند، داده ها به دست آورید. البته این حقیقتا به چه معناست؟

این قضیه جهت آماده شدن طرز ای هوشمندانه برای تولید شبکه های دیجیتالی میباشد که کسب و فعالیت کوچک شما از آن به کار گیری می نماید تا به مشتری رسد. این زمینه به شما قابلیت و امکان تثبیت رویدادهایی که مشتریان شما از خویش به مکان میگذارند را میدهد، تا بفهمید برداشت آن‌ها از کسب و فعالیت شما چه می‌باشد.

امروزه بیشتر کسب و امور از قیف فروش یا این که نقشه بازدید مشتری استعمال می نمایند. در شرایطی که شما هم یک تجارت آنلاین دارید، احتمالا تا به اکنون یک کدام از این دو طرز را استعمال نموده اید.

برای شناخت با نکات کلیدی در بازدید یک نفر، فرایند طی گردیده به وسیله وی، به راحتی قابل استخراج میباشد. از شنیدن در مورد شما تا خریداری خدمت یا این که محصولتان.ولی در قبل بایستی با تیم ای از فرضیه ها و هزینه و برهه زمانی بسیار، قیف فروش تهیه و تنظیم می‌شد.

امروزه شما به کلیه این داده ها (و یا این که حتی بیشتر) به محض وقوع، دسترسی دارید و هزینه شما نسبت به هزینه ای که ۴٠ سال پیش برای تبلیغات اجرایی بایستی خرج میشد، خیلی خیلی کمتر شده‌است.

هر کسی قادر است داده ها مشتری را گردآوری نماید، چه شما یک کمپانی یکسری ملیتی و چه یک دکان محلی باشید. صرفا بازدارنده، بضاعت و توان شما در گردآوری داده ها و کارایی مطلوب با اعتنا به نتیجه ها آنان میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 15:04

 


از اوایل سال ۲۰۱۲  (ولی تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که پاراگراف محتوا فرمان روا میباشد  بهترین سئو کار دربین گویش های زمین خورد تا همین امروز یک دوستگی دربین seo کاران (چه کلاه سپید و چه کلاه سیاه) افتاده میباشد.

دسته نخستین تاکید دارا هستند که محتوا شاه، سازه، زیرساخت و کلیه چیز یک سایت میباشد ولی کسانی بر این باورند که لینک و پیوند های اهمیت بیشتری در seo دارا هستند اما جمع دیگری هم درین دربین میباشند که با هیچ کدام از این اعتقاد و باور ها موافق نیستند که دراین مورد در انتهای پست توضیح خواهم بخشید. موقتی در‌پی به انتقاد اعتقادوباور های دسته اولیه و دوم می‌پردازیم.

دسته اولیه: گسترش دهندگان محتوا و کلاه سپید کاران
بسط دهندگان محتوا و یا این که محتوا باوران اسمی میباشد که اینجانب روی این دسته از وبمستران و متخصصان بهینه سازی وب سایت گذارده ام، این دسته از بشر ها بر این باورند که محتوا مهمترین عنصر هر اینترنت سایتی میباشد.  این قبیل از seo کاران بعد از تثبیت وب سایت در گوگل بدون واسطه وارد پنل رئیس تارنما گردیده و استارت به ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوا می نمایند و به نوعی اکثریت آنها فکر می‌کنند که واحد سنجش فروش تارنما، واحد سنجش یوزرها وب سایت، معیار بازدیدکنندگان وب سایت، برندینگ و برندسازی، اخذ بک پیوند و یا این که مجموعاَ بهینه سازی و سئو وبسایت صرفا به ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا و باصرفه گردیده بستگی دارااست.

دسته دوم: لینک و پیوند سازان و کلاه سیاه کاران
اکثریت غریب به رخداد این دسته از متخصصان بهینه سازی وبسایت را بهینه سازی کاران کلاه سیاه تشکیل می‌دهند، این دسته برعکس دسته نخستین اهمیت بسیار مقداری به محتوا وبسایت داده و به مکان ساخت و ساز محتوا کیفیت خوب به دنبال ساخت و ساز بک لینک و پیوند باکیفیت میروند، فقط مقصود آنان نیز بالا بردن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی هست، آنهاو در برخی مورد ها برنده به انجام فعالیت و در بعضا موردها نیز برنده نمی‌شوند.

پرسش اساسی: به حقیقت ایجاد محتوا مهمتر میباشد یا این که ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند؟
اینجاست که پای دسته سوم (در اولایل نوشته ی علمی اشاره کردم که بغیر میباشد دسته اولیه و دسته دوم، دسته سو‌مین نیز وجود دارااست) به میانه می‌آید، سئوکاران این دسته که به سئوکاران کلاه خاکستری مشهور می‌باشند خیر با دسته اولیه موافقند و خیر با دسته دوم، خیر مزرعه داری پیوند را می نمایند و خیر مزرعه داری محتوا (مزرعه لینک و پیوند و مزرعه محتوا را مطالعه نمایید)

ساخت و ساز محتوا بهتر میباشد یا این که تولید لینک و پیوند ؟ دسته نخستین خطا می نماید و یا این که دسته دوم ؟  جواب این پرسش این میباشد: “خیر ساخت و ساز لینک و پیوند و خیر ساخت محتوا هیچ کدام به تنهایی به شرایط بهینه سازی وب سایت کمکی نمی‌کنند!” ساخت محتوا و پیوند بیلدینگ هر دو می بایست به طور موازی و هم زمان با هم انجام شوند تا فیض خیر و خوبی نتایج خواهد شد. محتوای فارغ از پیوند سکو نیکی نمی گیرد و لینک و پیوند به محتوای بی کیفیت نیز امداد چندانی به بهبود مرتبه آن کاغذ نمی نماید.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 14:57


روی seo تمرکز نمایید.
۷۱. عکس های حجیم استعمال نکنید. ۱۰۰ کیلوبایت و یا این که کمتر برای سئو در مشهد  بسیار ایده آل است.
۷۲. کدها و پلاگین های بدردنخور را حذف نمائید و عملکرد فرمایید از پلاگین های مطمئن به کار گیری نمایید.
۷۳. اذن ندهید خاطر کش تارنما شما لبریز خواهد شد.
۷۴. صفحه های فروش خویش را اینتراکتیو و تعاملی نمائید. محل دکمه های خرید، ایده ها مخاطبان و خصوصیات متاع را به صورت ظریف گزینش نمائید تا یوزرها سردرگم نشوند.
۷۵. از طعمه های کلیکی برای فریب استفاده کننده استعمال نکنید. این عمل به اعتبار شما لطمه می‌زند.
۷۶. ترازو لایک ها و کامنت های شبکه‌های‌عمومی و وب سایت خویش را آنالیز فرمایید. یوزرها در طول خرید کالا به امتیاز آن دقت ویژه ای نشان میدهند.
۷۷. یک آزمایش ۵ ثانیه ای از یوزرها خویش بگیرید تا مشاهده کنید چه المان هایی بیشتر روی یوزرها شما تاثیر می‌گذارند.
۷۸. صفحه ها فرود گوناگون بسازید. شما یوزرها زیادی دارید با رفتارهای متعدد و بایستی برای هر نوع مخاطبی صفحه های خاص آن‌ها را بسازید.
۷۹. به یوزرها خویش کادو بدهید. تخفیف بدهید و یا این که تجهیزات و ابزارهای مجانی در اختیارشان قرار دهید.
۸۰. محصول ها، سرویس ها و یا این که وبینارها و جلسات آموزشی مجانی به مخاطبان خویش سفارش نمائید.
۸۱. مسیر محتوایی خاصی برای یوزرها در حیث بگیرید. محتوای چندین بخشی بنویسید. به صفحه های شبیه لینک و پیوند بدهید و کوشش فرمایید مخاطب را با محتوا سرگرم فرمائید.
۸۲. برای بازدیدکنندگان تازه خویش یک برگه ی استارت قرار دهید. مخصوصا در شرایطی که سرویس ها آنلاین ارائه می دهید بسیار ضروری میباشد. زیرا اکثر مخاطبان از آغاز به کار گیری از سرویس ها واهمه دارا‌هستند و با این فعالیت خیال و خاطر آنها را ریلکس میکنید.
۸۳. از تبلیغات گوگل به کارگیری فرمائید و ترافیک و راندمان آن را ارزیابی فرمائید.
۸۴. یک کتابخانه ی محتوا ساخت و ساز فرمائید و تخصص خویش را در دست مخاطبان قرار دهید. این فعالیت هم در بازاریابی درونگرای شما تاثیر داراست و هم اعتبار شما‌را فراتر می‌برد.
۸۵. لیست ایمیلی بسازید و خبر نامه ی خویش را به طور مداوم به روز نگه دارید.
۸۶. صفحه های پر بازدید خویش را شناسایی فرمائید و همت نمائید هر توشه آ ن ها را بروزرسانی فرمایید. زیرا این صفحه های بازدید بالایی دارا‌هستند میتوانید برای فروش بیشتر از آن به کارگیری نمایید.
۸۷. روی بهبود خوانایی صفحه های پربیننده خویش تمرکز فرمایید.
۸۸. خوش آمدگویی به یوزرها تازه، باکس ی کادو و چرخانه های تخفیف بسیار کارساز می‌باشند.
۸۹. محتوای طولانی و با ارزش ساخت و ساز فرمایید. عمدتا محتوای بیشتر از ۲۰۰۰ کلمه و واژه هم در موتورهای کاوش سکو بالایی کسب می نمایند و هم داده ها بیشتری در چنگ یوزرها قرار میدهد.
۹۰. روانشناسی رنگ را حافظه بگیرید و روی وب سایت خویش پیاده سازی نمایید.

غرض گذاری، جذب، فروش
۹۱. محتوای مدام سبز ایجاد فرمایید.
۹۲. تیترهای ترغیب کننده و دیدنی بنویسید.
۹۳. یوزرها خویش را دسته بندی فرمائید و برای هر دسته استراتژی جذب خاصی به عمل ببندید.
۹۴. سرویس ها خویش را صادقانه ارائه نمائید. از غلو ها و شعارهای بدردنخور خودداری کنید.
۹۵. پکیج های خرید داخل نرم افزار پباده سازی نمایید تا یوزرها تجهیزات ویژه ای اخذ نمایند.
۹۶. از پاپ ها به طور باصرفه و هدفمند به کار گیری فرمائید. در حیث داشته باشید که پاپ آپ ها مدام آزاردهنده نیستند و استعمال های عظیم ای دارا‌هستند.
۹۷. طرح های تخفیفی مناسبتی قرار دهید.
۹۸. تارنما را از شرایط ماشینی بیرون نمائید. به گویش آدم ها بنویسید و با لحن آدم ها حرف فرمایید تا بتوانید آدم ها را جذب فرمایید.
۹۹. به اطراف محرمانه مشتریان احترام بگذارید و به آن‌ها اطمینان دهید که داده ها محرمانه آنها امن می‌باشند.
۱۰۰. درگاه های خرید امن را در مشت یوزرها قرار دهید.
۱۰۱. ناامید نشوید و کارایی نمایید رویه های مختلفی را آزمون فرمایید تا فروش خویش را فراتر ببرید و به هدف ها خویش برسید.

صحبت نهایی
مطمئنا نمی توانید همین شرایط فعلی کل این طرز ها را پیاده سازی فرمایید. البته در‌صورتی‌که طرحی برای این عمل داشته باشید و به گذر زمان مقطع و متناسب با کسب و فعالیت خویش از این نحوه ها استعمال فرمایید مطمئنا حاصل بهتری میگیرید و نرخ تبدیل وب سایت خویش را فراتر می‌برید. اساسی خیس از آن سایتی پویا و رو به پرورش می سازید که یوزرها از بودن در آن لذت می‌برند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 14:45


تمامی نکاتی که می بایست درباره ی متا تگ ها بدانید
متاتگ ها چب میباشند؟

متن تگ ها اطلاعاتی در رابطه صفحه های اینترنت در ساختار html ارائه می‌دهند. سئو در مشهد این داده ها متادیتا نامیده می‌شود و در خویش ورقه اکران داده نمی‌شوند البته سرچ انجین ها می‌توانند آن‌ها‌را بخوانند.

‏search engine یا این که موتورهای کاوش مانند گوگل از متا تگ ها برای پی بردن داده ها مازاد درباره‌ی صفحه های اینترنت استعمال می نمایند آن‌ها میتوانند این داده ها را برای سکو دهی به آن ورقه در حیث بگیرند و همینطور برای اکران در صفحه ها فیض یا این که ‌serp به کارگیری نمایند.

نمونه هایی از متا تگ دربرگیرنده تایتل و دیسکریپشن می‌گردد.

متاتگ ها از اولی مباحث عصر های آموزشی بهینه سازی بودند.

از اولِ مطرح شدن seo به طور بزرگ در اینترنت در سال‌های ۲۰۱۰  متاتگ ها به کارگیری های متعددی داشته اند برای مثالً در اوایل برای بهینه سازی کردن یک ورقه زیرا  متا تگ کیورد بود که در بالای برگه اکران داده می‌شد از کلمه ها متعددی در آن استعمال می کردند تا در آن لغات مرتبه بگیرند و در فیض این یک سو به کار گیری از متا تگ کیورد بود البته ما نمیخواهیم متاتگ را منفی در حیث بگیریم و متا تگ ها میتوانند برای درک سرچ انجین ها موءثر باشند.

متاتگ ها برای seo در سال 2020
تعداد متا تگ‌های زیادتری از دیسکریپشن و صفحه کلید وجود داراست. این دو متا تگ کاربرد بیشتری دارا هستند و در همگی جا به کارگیری می‌گردد. شما می‌توانید لیست جامعی از متا تگ ها را در گوگل پیدا فرمائید.

شما در سال 2020 همچنان از متاتگ ها به کارگیری میکنید البته آن ها نمی توانند برای شما فیض خیلی متعددی در بهینه سازی بیاورند.

پس چرا قیمت متاتگ ها در زمان مدت کمتر شده‌است؟ به خیال محتوای  باکیفیتی که یوزرها برای مطالعه و پاسخ دادن به پرسش هایشان نیاز دارا‌هستند.

توصیه اینجانب برای به کار گیری از متا تگ ها: صرفا متا تگ های اساسی و ضروری را استعمال نمائید متاتگ ها صرفا فضای بیشتری در صفحه های سورس اینترنت پیج ها میگیرند.

برای یادگرفتن بهینه سازی در مشهد با جواد یاسمی این ورقه را بخوانید.

متاتگ های خوب
تنی چند از متا تگ ها بایستی در هر برگه ای وجود داشته باشند. به لیست پایین اعتنا فرمایید

1- Meta content type

این متاتگ برای درک بروزر از کاراکترهای شیت شما ضروری میباشد بروزر در هنگام رندر کردن و یا این که ساختن کاغذ شما از آن به کار گیری می نمایند این یک المان مهم در متاتگ ها میباشد تا کدهای شما کاراکتر ست شوند

مثالهایی از این نوع متادیتا

1

1

2- Title
تایتل در حالی که یکی مهم ترین فاکتورها برای بهینه سازی و فهم و شعور گوگل از ورقه میباشد البته کلمه و واژه متا در کد این تگ آورده نمیشود این تگ در هدر شیت قرار می‌گیرد و برای هر ورقه بایستی به طور مخصوص و یونیک نوشته خواهد شد که دارااست آن کاغذ را تعریف می نماید

3- Meta description
متا تگ توضیحات یک غرض اساسی داراست تعریف تمام ورقه برای هر که در حالا کاوش میباشد این تگ در seo تاثیر بدون واسطه ندارد، به گفته بعضی از متخصصان بهینه سازی، البته برای کلیک کردن در شیت حاصل بسیار اثرگذار میباشد.

این تگ متا میتواند ۱۶۰ کاراکتر را در بر داشته باشد شما هنگام تایپ کردن متن دیسکریپشن می بایست بدین نکته اعتنا فرمایید که با تایپ کردن یک تعریف مطلوب از شیت یوز را به باطن ورقه بکشند بکشانید.

4- Viewport

در دنیای گوشی شما بایستی تگ ویوپورت را استعمال نمایید زیرا این تگ برای اکران و یک تجربه خوب از ورژن تلفن همراه ضروری میباشد و سوای ست کردن این تک شما یک ریسک عظیم را متحمل می‌شوید

1

متا تگ هایی که بر طبق موقعیت وب سایت ها به کار گیری میگردند.
1- Social meta tags

متا تگ های اپن گراف و توییتر کارت دیتا هایی می باشند که برای به اشتراک گذاشتن در سوشال مدیا ها اساسی می باشند البته برای اسیو به طور بی واسطه تاثیر گذار نیستند

2- Robots
یک برداشت غلط از متا تگ های ربات این میباشد که تصور می‌نمایند سوای گذاشتن متا تگ های ربات گوگل اقدامی انجام نمی‌دهد البته سوای وجود این تگ ها گوگل آن‌ها را در وضعیت معمولی به طور ایندکس و فالو می بیند.

هم اکنون در‌صورتی‌که شما بخواهید برگه خویش را از لحاظ کرالر های گوگل نهفته نمائید، بایستی از تگ نوع ایندکس استعمال نمایید بعضی معتقد می‌باشند که شما زمانی تگ نوع ایندکس را به کارگیری میکنید یعنی ربات گوگل نوفالو را هم در حیث میگیرد.

 

3- Language

صرفا دلیلی که از تگ گویش استعمال میکنیم در سایت های فی مابین المللی میباشد که می‌خواهیم گویش اساسی تارنما را به گوگل معرفی کنیم و برای صفحه ها گوناگون برای کشورهای متعدد نتیجه ها متفاوتی را ساخت‌و‌ساز کنیم

4- Geo
متا تگ جئو، چیزی که اینجانب متوجه شدم این میباشد که گوگل این تگ را پشتیبانی نمی نماید اما بینگ این عمل را انجام می دهد و شما برای جايگاه دریافت کردن در یک پهنا و ارتفاع جغرافیایی خاص این تگ را به کار گیری میکنید نمونه هایی از این تگ

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 15:02